انواع دستگاه جت پرینتر جهت چاپ بر روی بطری آب معدنی

دستگاه جت پرینتر برای خط تولید آب معدنی و چاپ روی بطری آب معدنی

در این مطلب قصد داریم انواع جت پرینتر های شرکت دانا کد نگار برای چاپ روی بطری آب معدنی را معرفی کنیم. جت پرینترهای اتوماتیک و صنعتی مناسب برای خط تولید آب معدنی می باشند. جت پرینترهای دستی برای محصولات با تیراژ پایین مناسب است.

جت پرینتر اتوماتیک برای خط تولید آب معدنی

در ویدیو روبرو نحوه ی چاپ جت پرینتر اتوماتیک مدل +DCN150A جهت چاپ بر روی بطری آب معدنی را مشاهده میکنید.

قیمت جت پرینتر دستی و صنعتی جهت چاپ بر روی بطری آب معدنی

قیمت جت پرینترهای اتومات شرکت داناکدنگار در مقایسه با جت پرینترهای دستی خارجی بسیار مناسب بوده و دوستانی که به دنبال دستگاه جت پرینتر اتومات ارزان قیمت میباشند میتواند از جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک شرکت داناکدنگار استفاده نمایند.در صورت اطلاع از قیمت جت پرینترهای اتومات داناکدنگار میتوانید به بخش لیست قیمت جت پرینتر مراجعه نمایید.

کارتریج جوهر دستگاه تاریخ زن دستی و صنعتی

کارتریج جوهر جت پرینترهای اتوماتیک HP میباشد که دیگر احتیاجی به شستشو و نگهداری ندارند و با هر با تعویض کارتریج جوهر دستگاه جت پرینتر دستی ، همانند روز اول چاپ میزند.همچنین این کارتریج ها توسط شرکت داناکدنگار چندین بار قابل شارژ میباشد.

جت پرینتر دستی جهت چاپ بر روی بطری آب معدنی

دستگاه جت پرینتر دستی پرتابل جهت چاپ بر روی ظرف آب معدنی، در ویدیو رو به رو نمونه کار دستگاه جت پرینتر صنعتی دستی ارزان قابل حمل روی بطری آب معدنی را مشاهده میکنید. شما به راحتی میتوانید با این جت پرینتر دستی پرتابل روی بطری های آب معدنی اطلاعات متغیر خود را مانند تاریخ قیمت سری ساخت لوگو شیفت کاری و غیره را میتوانید به راحتی چاپ نمایید. به دلیل استفاده از جوهر مخصوص سطوح نفوذ ناپذیر مانند سلفون، جوهر کمتر از ۱ ثانیه بر روی محصول خشک شده و دیگر پاک نمیشود.

چرا از ما خرید کنید؟

شاید بارها در سایت های مختلف در جستجوی جت پرینتر های دستی و اتومات با کیفیت بوده اید ولی نتوانستید به کیفیت آنها اعتماد کنید اما ضمانت کالای ما نام خوش ما در صنعت چاپ و بسته بندی است و محصولات ما از جمله جت پرینتر های دستی با قیمت پایین و کیفیت و خدمات پس از فروش عالی باعث این خوش نامی شده است.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به قسمت مشخصات دستگاه جت پرینتر اتومات صنعتی DCN820 مراجعه نمایید و یا با تماس با دفتر فروش تهران شرکت داناکدنگار تماس حاصل فرمایید تا مشاورین فروش ما اطلاعات تکمیلی را به شما دوستان گرامی ارائه دهند و شما را در مسیر خرید جت پرینتر مورد نیازتان راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *