دستگاه جت پرینتر جهت چاپ روی جعبه و کارتن

جت پرینتر دستی روی جعبه

جت پرینتر دستی جهت چاپ روی جعبه :

در این ویدیو نحوه چاپ جت پرینتر دستی مدل DCN 150 را روی جعبه مقوایی مشاهده می کنید. جت پرینترهای دستی به‌صورت دستی، سبک و قابل حمل می باشند. جت پرینترهای دستی جهت چاپ بر روی محصولاتی با تیراژ پایین و یا کالا های سنگین (کارتن، بشکه، گونی و غبره) که امکان جابه جایی ندارند استفاده می شوند. این دستگاه با نام های تاریخ زن دستی، کد زن و بارکد زن نیز شناخته می شود.مهمترین کاربرد تاریخ زن دستی درج تاریخ تولید، مصرف، سری ساخت، بارکد، لوگو و غیره می باشد. 

نحوه کار جت پرینتر دستی:

جت پرینتر دستی مدل DCN 150 دارای یک صفحه نمایش لمسی به اندازه ۴٫۳ اینچ است. این ویژگی دستگاه به کاربر کمک می کند که اطلاعات مد نظرشان را مستقیما وارد دستگاه کنند و بعد از ذخیره کردن اطلاعات می توانیم روی محصول چاپ کنیم. به دلیل اینکه سطح مقطع جعبه ، کوچک است برای داشتن چاپ بهتر و دقیق تر بهتر است از شابلون استفاده شود. با استفاده از شابلون فلزی می توانیم چاپ خود را در محدوده ای که در نظر گرفتیم با کمترین خطای ممکن چاپ کنیم. لارم به ذکر است این شابلون به همراه دستگاه تقدیم مشتری خواهد شد. 

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتیبرای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09126899278


 کارتریج چاپگر دستی:

تاریخ زن های دستی با کمک کارتریج های پایه حلال یا پایه آب می توانند روی محصولات مختلف چاپ کنند. برای سطوحی که نفوذ پذیر هستند مانند کاغذ، مقوا، پارچه و….  از کارتریج های پایه آب استفاده می شود. برای سطوح که نفوذ ناپذیر مثل سلفون، نایلون، شیشه، فلز باید از کارتریج های پایه حلال استفاده کرد. در این ویدیو جعبه محصول دارای روکش سلفونی است و در نتیجه از کارتریج پایه حلال برای جت پرینتر دستی روی جعبه استفاده می شود.

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک روی جعبه:

در این ویدیو نمونه کارکرد دستگاه جت پرینتر صنعتی اتوماتیک مدل +DCN 150 A روی جعبه مقوایی محصولات بهداشتی که در مجموعه خریدار، نصب و راه‌اندازی شده است را مشاهده می نمایید. از جت پرینتر های صنعتی جهت چاپ اطلاعات متغیر مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت مصرف کننده، سریال نامبر، سری ساخت و غبره استفاده می گردد. جت پرینترهای اتوماتیک نوعی از چاپگر صنعتی است که برای چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، بچ نامبر و انواع اطلاعات ثابت و متغیر می باشد. این چاپگر ها در صنایع مختلف چون، صنایع دارویی، صنایع غذایی، صنایع بهداشتی و دیگر صنایع بسته بندی کاربرد دارد. این دستگاه ها با نام های، جت پرینتر اتوماتیک، جت پرینتر صنعتی، دستگاه های پرینتر صنعتی، دستگاه های ثبت سری ساخت، بچ کد زن، ماشین های مارکینگ، دستگاه های تاریخ زن، نیز شناخته می شوند.

نحوه کار جت پرینتر صنعتی اتوماتیک:

در این ویدیو اپراتور محصولات را بر تسمه نقاله قرار می دهد و سپس جعبه ها روی تسمه نقاله حرکت می کنند و به زیر دستگاه جت پرینتر اتوماتیک هدایت می شود و به محض اینکه به زیر دستگاه می رسد فتوسل یا چشم جت پرینتر، جعبه را شناسایی می کند و فرمان چاپ را به جت پرینتر ارسال می کند و سپس دستگاه پیامی که از قبل تعیین شده و شامل تاریخ تولید و انقضا است را روی محصول چاپ می نماید.

شرکت دانا کد نگار تولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09126899278

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *