گروه صنعتی دانا کد نگار

لیست قیمت محصولات

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تماس با ما

لیست قیمت انواع جت پرینتر یا تاریخ زن

دستگاه جت پرینتر یا تاریخ زن جهت چاپ اطلاعات مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، بارکد، شمارنده مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه جت پرینتر به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شود.

جت پرینتر دستی سبک، کوچک و قابل حمل می باشد، مناسب تیراژهای پایین است و قیمت ارزان‌تر و مقرون بصرفه‌تری دارد. جت پرینتر اتوماتیک یک دستگاه صنعتی محسوب می شود و بطور ثابت روی خط تولید قرار میگیرد. این چاپگر مناسب استفاده در کارخانه ها و خطوط تولید با تیراژ بالا است.

سوالات متداول

دستگاه های جت پرینتر بر اساس نوع ساخت به دو نوع اصلی دستی و صنعتی تقسیم می شوند. 

همچنین بر اساس سایز چاپ به دو دسته ریزنگار و درشت نگار تقسیم کرد. حداکثر عرض چاپ در جت پرینتر ریزنگار، ۱۲٫۷ میلی‌متر است. حداکثر عرض چاپ در جت پرینتر درشت نگار، ۵۰٫۸ میلی‌متر است.

با کارتریج پایه حلال(الکل) می توان روی سطوح با جنس های مختلف مانند پلاستیک، شیشه، فلز و غیره چاپ کرد. با کارتریج پایه آب می توان روی محصولاتی مانند کاغذ، پارچه، کارتن، مقوا و غیره چاپ کرد.

با دستگاه جت پرینتر می توان روی سطوح با جنس و شکل های مختلف چاپ کرد اما بهتر از پیش از خرید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جت پرینتر ها قابلیت چاپ انواع لوگو، بارکد، شمارنده، تاریخ و ساعت (امکان تغییر به صورت خودکار) و همچنین چاپ متن دلخواه با زبان های مختلف را دارد

بله مجموعه دانا کد نگار امکان تبدیل جت پرینتر دستی به اتوماتیک را فراهم کرده است.

خیر، شما با کمک صفحه نمایش رنگی و لمسی می توانید براحتی پیام خود را بنویسید و در حافظه دستگاه ذخیره کنید.

خرید جت پرینتر دستی

جت پرینتر دستی برای چاپ نیاز به اپراتور دارد در نتیجه برای محصولات با تیراژ پایین مناسب است. از جت پرینتر دستی برای چاپ روی سطوح با جنس های مختلف مانند شیشه، پلاستیک، فلز، پارچه، کارتن و غیره می توان استفاده کرد. پیام چاپ شده ماندگاری بالایی دارد و تنها با حلال های قوی مانند تینر پاک می شود.

این دستگاه در صنایع مختلفی مانند مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، دارویی و پزشکی، خودرو، خشکبار، شیرینی و شکلات و غیره کاربرد دارد.جت پرینترهای دستی شرکت دانا کد نگار در مدل های مختلف موجود است تا پاسخ گو نیاز های مشتریان باشیم.

جت پرینتر دستی دارای شفت انکودر می باشد در نتیجه با تغییر سرعت دست کاربر ابعاد پیام ثابت باقی می ماند و کوچک یا بزرگ نمی شود. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه،تاریخ و ساعت اتوماتیک است. به واسطه این قابلیت با گذشت زمان پیام بصورت کاملا خودکار تغییر می کند و دیگر لازم نیست بصورت دستی پیغام خود را ویرایش کنید.

خرید جت پرینترهای صنعتی 

جت پرینتر صنعتی، دستگاهی است که مناسب استفاده در کارخانه ها و خطوط تولید با تیراژ های بالا باشد. فرایند چاپ در این چاپگر بصورت تمام اتوماتیک انجام می شود. این دستگاه با نام های جت پرینتر ثابت، تاریخ زن صنعتی یا اتوماتیک، کد زن نیز شناخته می شود.

جت پرینترهای صنعتی دانا کد نگار با زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و غیره سازگار هستند. کارتریج های رنگی و قابل شارژ بر روی این دستگاه ها قابل نصب است.

خرید جت پرینتر تخم مرغ

پرینتر تخم مرغ یا به اصطلاح تاریخ زن تخم مرغ به صورت اتوماتیک عملیات چاپ یا پرینت روی تخم مرغ ها را انجام می دهد و از سرعت بالایی برخوردار است.

مواد مصرفی جت پرینتر ها

جت پرینترها برای چاپ نیاز به منبع جوهر دارند که کارتریج نامیده می شود. جوهر جت پرینتر در دو نوع پایه آب و پایه حلال وجود دارد. کارتریج از مخزن, برد الکترونیکی و نازل تشکیل شده است. با اتصال به دستگاه و انتقال ولتاژ مناسب، جوهر از مخزن و نازل ها خارج شده و چاپ انجام می شود.

سوالات متداول

دوام کارتریج جت پرینتر بسته به نوع چاپ شما دارد. درکل بصورت میانگین ۲۰۰ هزار بار توانایی چاپ دارد

کارتریج پایه آب برای چاپ روی سطوح نفوذ پذیر مانند کاغذ و پارچه مورد استفاده قرار میگیرد.
کارتریج پایه حلال یا الکل جهت چاپ روی سطوح نفوذناپذیر مانند پلاستیک، شیشه، فلز استفاده می شود.

در صورت عدم استفاده برای جلوگیری از خشک شدن جوهر درب کارتریج را ببندید

لیست قیمت انواع لیبل چسبان و لیبل زن

برخی از کسب و کارها لیبل زدن را بر عهده نیروی انسانی می گذارند. این کار باعث می شود کیفیت و سرعت کار کاهش یابد و امکان بالا رفتن هزینه ها را نیز به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل برای صرفه جویی در زمان، هزینه، بالا بردن زیبایی و کیفیت کار بهتر است از دستگاه لیبل چسبان یا لیبل زن استفاده کرد

سوالات متداول

دستگاه لیبل چسبان فقط جهت چسباندن لیبل بر روی محصول مورد استفاده قرار میگیرد. می توان دستگاه جت پرینتر را بر روی دستگاه نصب کرد تا اطلاعاتی مانند تاریخ تولید و انقضا، قیمت و غیره روی لیبل چاپ شود.

با توجه به نوع ظرف محصول و تیراژ می توانید دستگاه لیبل چسبان را انتخاب کنید. قبل خرید حتما کارکرد دستگاه را با محصول خود تست کنید.

لیبل چسبان دستی گرد رومیزی که مناسب ظروف استوانه ای است. لیبل چسبان دستی تخت رومیزی که مناسب ظروف تخت و صاف است.

سرعت دستگاه لیبل چسبان دستی به اپراتور بستگی دارد.
با دستگاه لیبل چسبان دستی در هشت ساعت کار می توان حدود ۵۰۰۰ عدد محصول را لیبل زد.

لیست قیمت سیل القایی

دستگاه سیل القایی جهت پلمپ و وکیوم درب محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. سیل کردن باعث می شود آلودگی وارد بسته بندی نشود و محتویات داخل ظرف محفوظ می ماند. این دستگاه با سیل وکیوم و سیل حرارتی متفاوت است.

سوالات متداول

سیل القایی برای انواع پلاستیک PP-PE-PET و شیشه مناسب است. برای ظرف با بدنه یا درب فلزی استفاده نمی‌شود. قطر دهانه ظرف باید بین ۲ الی ۱۰ سانتی متر باشد.

سیل القایی با ایجاد میدان مغناطیسی باعث به‌وجود آمدن جریان گردابی در واشر آلومینیومی می شود. گرما ایجاد شده باعث میشود موم چسب آب شود و واشر به درب محصول بچسبد.

واشر سیل، سر پوشی که روی درب محصول سیل می شود. چند لایه است و از کاغذ، موم چسب و فویل آلومینیم تشکیل شده.

لیست قیمت تسمه نقاله یا کانوایر

نوارنقاله یک دستگاه جانبی است که در کارخانه ها جهت حرکت محصولات در خط تولید مورد استفاده قرار میگیرد.
نوار نقاله مخصوص دستگاه جت پرینتر، بدون لرزش و با سرعت ثابت طراحی شده، تا اطلاعات بدون خطا و زیبا چاپ شود.

سوالات متداول

بله با نصب قطعه اینورتر می توان سرعت دستگاه را تغییره داد

شرکت داناکدنگار می تواند متناسب با محصول شما فیکسچر طراحی کند تا محصول بدون مشکل روی نوار نقاله حرکت کند

نوار نقاله حداکثر توانایی تحمل ۴۰ کیلوگرم وزن را دارد

لیست قیمت انواع دستگاه لیزر مارکینگ

لیزر مارکر یا جت پرینتر لیزری اطلاعات را با اشعه لیزر روی محصولات حک می کند. در نتیجه چاپ برای همیشه ماندگار است و هیچ گاه پاک نمی شود. هزینه نهایی چاپ نسبت به جت پرینترهای جوهر بسیار کمتر است.

سوالات متداول

لیزر مارکر یا جت پرینتر لیزری اطلاعات را با اشعه لیزر روی محصولات حک می کند.

جت پرینتر لیزری به دو نوع CO2 و FIBER تقسیم میشود. هر دو مدل بصورت ثابت یا اتوماتیک (FLY) می باشند.

برای سطوح مانند پلاستیک شفاف، شیشه از لیزر CO2 و برای سطوح مانند فلزات، پلاستیک کدر، چوب از لیزر FIBER استفاده می شود.

تفاوت آن ها در نوع منبع تولید لیزر می باشد

برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های جت پرینتر با ما تماس بگیرید.