تاریخ زن تخم مرغ

تاریخ زن تخم مرغ

در این مطلب تاریخ زن تخم مرغ یا جت پرینتر تخم مرغی بررسی می شود.دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر دستگاهی است که برای چاپ اطلاعات مانند تاریخ تولید انقضا، قیمت، بارکد، شماره سریال و غیره استفاده می شود. تخم مرغ به دلیل ظرافت شکنندگی و نحوه قرار گیری در شانه های تخم مرغ باعث شده است که تاریخ زن تخم مرغ دستگاه منحصر بفردی باشد. برای چاپ روی تخم مرغ دو مدل دستگاه تاریخ زن دستی و اتوماتیک وجود دارد. جت پرینتر دستی مناسب برای تیراژ های پایین است و دستگاه تاریخ زن صنعتی برای تیراژ ها بالا و کاخانه های تولیدی استفاده می شود.

چاپ روی تخم مرغ با تاریخ زن دستی:

نمونه ویدیو چاپ روی تخم مرغ با تاریخزن دستی

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید برای چاپ تاریخ تولید و انقضا روی تخم مرغ از شابلون استفاده می شود. شابلون مانند یک راهنما عمل می کند و باعث می شود چاپ راحت تر و سریع تر زده شود و به تخم مرغ ها آسیبی نرسد .

چاپ روی تخم مرغ با تاریخ زن صنعتی اتوماتیک:

نمونه ویدیو چاپ روی تخم مرغ با تاریخزن اتوماتیک

همان طور که مشاهده می کنید شانه های تخم مرغ روی تسمه نقاله دستگاه قرار می گیرند و هنگامی که از زیر هد رد می شود تاریخ تولید و انقضا روی تخم مرغ چاپ می شود. این دستگاه در دو مدل پنج هد یا شش هد ارایه می شود. اگر شانه ها ۲۵ تایی باشند از دستگاه ۵ هد و اگر شانه ۳۶ تایی باشد از دستگاه ۶ هد استفاده می شود. 

ویژگی های دستگاه تاریخ زن تخم مرغ:

  • امکان چاپ با زبان های مختلف
  • عدم ریزش جوهر و بدون نیاز به سرویس های دوره ای
  • عرض چاپ ۱۲٫۷ میلیمتر
  • دارای صفحه نمایش برای تنظیمات دستی
  • امکان درج تاریخ و ساعت بصورت اتوماتیک
  • کیفیت چاپ تا ۶۰۰ DPI
  •  دارای ۱۰۰ عدد حافظه پیام 
  • ساخت ایران

برای چاپ روی تخم مرغ چه جوهری مناسب است؟

جوهر مصرف شده نباید به مواد غذایی آسیب برساند. پوست تخم مرغ متخلل است در نتیجه ممکن است جوهر به داخل آن نفوذ کند. اگر جوهر نامناسبی مصرف شود ممکن است سلامتی افراد را به خطر بیاندازد. برای چاپ روی تخم مرغ باید از کارتریج های پایه آب استفاده کرد. کارتریج پایه حلال به دلیل وجود الکل در آن برای تخم مرغ نامناسب است.

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        ۰۹۱۲۴۷۰۹۱۴۹        ۰۹۱۲۹۵۸۵۸۲۳       ۰۹۱۲۹۵۸۵۷۹۹

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *