جت پرینترهای شرکت ویدیو جت

جت پرینترهای ویدیو جت

شرکت ویدیو جت videojet در سال ۱۹۶۰ در آمریکا تاسیس شد و امروزه با بیش از ۳۴۵۰۰۰ واحد نصب شده، ویدیوجت دارای بیش از ۴۰۰۰ کارمند در سراسر جهان است و به ۱۳۵ کشور جهان خدمات رسانی می کند. Videojet یک رهبر جهانی درسیستم های کدزنی، مارکینگ و چاپ است. جت پرینترهای ویدیو جت روزانه بر روی بیش از ده میلیارد محصول در سراسر جهان چاپ می زنند.

ویدیو جت دستگاه های مناسب کدگذاری و علامت گذاری  را در طیف وسیعی از فناوری ها ارائه می دهد و متعهد است تجهیزات ، لوازم و خدمات با کیفیتی را طراحی کند که با حداکثر قابلیت اطمینان ، کارایی ، سهولت کارکرد باشند. جت پرینترهای ویدیو جت ، داده های متغیر مانند تاریخ های تولید و انقضا، شماره قطعه و اطلاعات اپراتور، و بارکد  را تقریباً روی هر محصول اعمال می کنند.

جت پرینترهای ویدیو جت

انواع جت پرینترهای تولید شده توسط ویدیوجت:

  • جت پرینتر پیوسته (CIJ)
  • جت پرینتر حرارتی (TIJ)
  • چاپگرهای انتقال حرارتی (TTO)
  • لیزر CO2
  • لیزر فایبر
  • دستگاه های لیبل چسبان

با تجهیزات کدگذاری Videojet ، می توانید مستقیماً روی بطری ها، قوطی های آلومینیومی، فیلم انعطاف پذیر، کارتن ها، قطعات خودرو و مواد شیشه ای، پلاستیکی، فلزی علامت گذاری کنید. ویدیوجت در کالاهای بسته بندی مصرفی، دارویی، تجهیزات پزشکی و کالاهای صنعتی به مشتریان در بهبود بهره وری آنها، حفاظت و رشد برندهای خود کمک می کند.

برخی از برنامه های چاپ دارای الزامات منحصر به فردی هستند، مانند چاپ در مناطق بسیار کوچک یا با جوهرهای رنگ روشن، یا چاپ در دو مکان روی یک محصول. چاپگرهای ویدئوجت در پیکربندی های خاصی موجود هستند که می توانند کدهای با کیفیت بالا را برای طیف وسیعی از پارامترهای چاپ ارائه دهند.

فناوری های ویدیوجت

اجزای Videojet SmartCell ،سریع و آسان تعویض می شوند و به شما اطمینان می دهند حداکثر بهره وری خط بدون خرابی اضافی را دریافت می کنید .

 

با استفاده از فناوری CleanFlow ، که برای مقاومت در برابر تجمع جوهر طراحی شده و در نتیجه جوهر کمتر خشک می شود ، امکان اجرای طولانی مدت را فراهم می آورد و عملکرد چاپ ثابت را با حداقل دخالت اپراتور ارائه می دهد.

 

با  Remote Service Connect ، تیم شما می تواند دسترسی فوری به بزرگترین شبکه متخصصان CIJ در جهان داشته باشد و تکنسین Videojet را مستقیماً به خط تولید شما برای کمک فوری متصل کند.

رابط کاربری Videojet SIMPLICiTY  ،تعاملات  اپراتور را کاهش می دهد و به حذف خطاهای احتمالی کاربر از طریق یک صفحه نمایش لمسی کمک می کند

جت پرینترهای ویدیو جت

 

جت پرینتر CIJ ویدیوجت

چاپگر جوهر افشان پیوسته CIJ یک روش چاپ بدون تماس است که می تواند برای چاپ تقریباً روی هر لایه ای با سطح صاف یا منحنی مورد استفاده قرار بگیرد.
شما می توانید کدهای دسته ای ، شماره سریال ، بارکد و لوگو و… روی محصولات  با چاپگرهای جوهر افشان مداوم Videojet که از جوهرهای با کارایی بالا استفاده می کنند ، چاپ کنید.

ویدیوجت با بیش از ۴۰ سال تجربه در توسعه  طیف وسیعی از چاپگرهای CIJ ، به شما در شناسایی راه حل های مناسب چاپ کمک خواهد کرد.
ویدیوجت به شما کمک می کند تا چاپگرها و جوهرهای ایده آل را برای عملیات بسته بندی خود انتخاب کنید.
شرکت دانا کد نگار  تولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی
برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *