جت پرینتر صنعتی جهت چاپ بر روی انواع بسته بندی دارویی

دستگاه تاریخ زن

چاپ اطلاعاتی مانند تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی های داروی و پزشکی اهمیت دارد. بسته بندی های دارویی می تواند شامل جعبه، قوطی یا بطری شیشه ای و پلاستیکی باشد. در ویدیو روبرو نحوه ی چاپ جت پرینتر اتوماتیک صنعتی یا دستگاه تاریخ زن صنعتی جهت چاپ بر روی ظرف دارویی را مشاهده میکنید.

قیمت جت پرینتر اتوماتیک صنعتی جهت چاپ بر روی بسته بندی دارویی:

قیمت جت پرینترهای اتومات شرکت داناکدنگار در مقایسه با دستگاه های خارجی بسیار مناسب بوده و دوستانی که به دنبال دستگاه جت پرینتر اتومات ارزان قیمت میباشند میتواند از جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک شرکت داناکدنگار استفاده نمایند.در صورت اطلاع از قیمت جت پرینترهای اتومات داناکدنگار میتوانید به بخش لیست قیمت جت پرینتر صنعتی مراجعه نمایید.

کارتریج جوهر دستگاه جت پرینتر اتوماتیک:

کارتریج جوهر جت پرینترهای اتوماتیک HP میباشد که دیگر احتیاجی به شستشو و نگهداری ندارند و با هر بار تعویض کارتریج جوهر، دستگاه تاریخ زن همانند روز اول چاپ میزند. همچنین این کارتریج ها توسط شرکت داناکدنگار چندین بار قابل شارژ میباشد و پس از شارژ مجدد از کیفیت کارتریج کم نمیشود.

چرا از ما خرید کنید؟

شاید بارها در سایت های مختلف در جستجوی جت پرینتر های دستی و اتومات با کیفیت بوده اید ولی نتوانستید به کیفیت آنها اعتماد کنید اما ضمانت کالای ما نام خوش ما در صنعت چاپ و بسته بندی است و محصولات ما از جمله جت پرینتر های دستی با قیمت پایین و کیفیت و خدمات پس از فروش عالی باعث این خوش نامی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *