جت پرینتر دستی قابل حمل روی بسته بندی چای

جت پرینتر دستی قابل حمل

جت پرینتر دستی قابل حمل روی بسته بندی چای یا جعبه چای. در ویدیو رو به رو نمونه کار جت پرینتر دستی قابل حمل روی بسته بندی جعبه چای را مشاهده میکنید. شما به راحتی میتوانید با این جت پرینتر دستی پرتابل روی بسته بندی چای با روکش سلفون، اطلاعات متغیر خود را مانند تاریخ تولید و انقضا، قیمت، سری ساخت، لوگو، شیفت کاری و غیره را به راحتی چاپ نمایید. به دلیل استفاده از جوهر مخصوص سطوح نفوذ ناپذیر مانند سلفون، جوهر کمتر از ۱ثانیه بر روی محصول خشک شده و دیگر پاک نمیشود.

انواع جت پرینتر دستی پرتابل روی قوطی چای شرکت داناکدنگار:

دستگاه جت پرینتر با نام های تاریخ زن، بارکد زن، قیمت زن، اتیکت زن نیز شناخته می شوند.

دستگاه های جت گرینتر دستی ، قابل حمل یا پرتابل هستند. یعنی با توجه به سبک بودن دستگاه می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

شرکت داناکدنگار تاریخ زن های دستی خود را در  مدلDCN805و DCN802 DCN806 وDCN 150 ارائه میکند و شما با مراجعه به صفحات این جت پرینترهای دستی میتوانید از اطلاعات فنی آن مطلع شوید.

جت پرینتر دستی قابل حمل قیمت ارزان

قیمت جت پرینتر دستی رو لیبل  شرکت داناکدنگار را میتوانید با مراجعه به بخشقیمت محصولات مشاهده نمایید. و همچنین می توانید به صفحات اجتماعی ما در یوتیوب،تماشا،تلگرام،اینستاگرام،آپارات،نماشا مراجعه کنید.

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09129585799

گارانتی و خدمات جت پرینتر دستی روی چای

دستگاه تاریخزن صنعتی دستی دارای یک سال گارانتی واقعی و ۵ سال خدمات پس از فروش میباشد و کادر مجرب بخش فنی شرکت داناکدنگار همیشه در کنار شما هستند.

کارتریج جوهر تاریخ زن صنعتی پرتابل قابل حمل

دستگاه تاریخ زن دستی یا پرتابل دارای کارتریج جوهر بوده که به راحتی قابل تعویض میباشد و در صورت درخواست شما مشتریان عزیز کارتریج ها قابل شارژ مجدد هستند.

نمونه محصولات مشابه

2 دیدگاه برای “جت پرینتر دستی قابل حمل روی بسته بندی چای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *