جت پرینتر پرتابل صنعتی handjetprinter

جت پرینتر پرتابل یا قابل حمل مناسب برای درج و یا چاپ متن های مختلف مانند تاریخ انقضاء، تاریخ تولید،قیمت مصرف کننده،سری ساخت ، بارکد، لوگو و غیره با استفاده از تمامی زبان های دنیا و همچنین تمامی فونت ها و فونت نقطه ای این مدل دستگاه جت پرینتر پرتابل قیمت مناسبی نسبت به جت پرینتر های صنعتی دارا می باشد و همچنین کارایی راحت تری نسبت به دستگاه های صنعتی اتوماتیک دارند و نگهداری این دستگاهجت پرینتر پرتابل بسیار ساده و راحت می باشد.

جت پرینتر پرتابل که در ویدیو ملاحظه می کنید جت پرینتر مدل DCN 805 بوده و کاملا ساخت ایران و شرکت داناکدنگار می باشد به همین جهت دارای یکسال گارانتی واقعی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

جت پرینتر پرتابل صنعتی مناسب برای چاپ برای تمامی محصولات می باشد مانند لوازم بهداشتی :چاپ بر روی بطری شاپو،چاپ بر روی قوطی شاپو،چاپ بر روی شیشه عطر،چاپ بر روی بسته بندی صابون،چاپ بر روی جعبه صابون ،چاپ بر روی سلفون صابون و… می باشد.

از مزیت های جت پرینتر پرتابل مدل DCN805 میتوان به قیمت مناسب این محصول اشاره کرد و شما میتوانید به بخش لیست قیمت  از قیمت بروز ای دستگاه جت پرینتر پرتابل مطلع گردید. مزیت دیگر این دستگاه جت پرینتر دستی این است که ساخت ایران بوده و خدمات و گارانتی آن توسط تیم مجرب شرکت داناکدنگار پشتیبانی میشود.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به قسمت مشخصات دستگاه جت پرینتر پرتابل صنعتی DCN805 مراجعه نمایید و یا با تماس با دفتر فروش تهران شرکت داناکدنگار تماس حاصل فرمایید تا مشاورین فروش ما اطلاعات تکمیلی را به شما دوستان گرامی ارائه دهند و شما را در مسیر خرید جت پرینتر مورد نیازتان راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *