دستگاه تاریخ زن

جت پرینتر دستی

دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر برای چاپ اطلاعاتی مانند تاریخ زن، قیمت، شماره سریال، بارکد و غیره استفاده می شود. دستگاه تاریخزن به دو دسته اصلی دستی و اتوماتیک تقسیم می شود.

تاریخ زن دستی

تاریخ زن دستی برای تیراژ پایین مناسب است و برای کار نیاز به اپراتور دارد. دستگاه جت پرینتر قابلیت چاپ روی بطری، قوطی، جعبه، شیشه، جعبه، نایلون، پلاستیک را دارد.

تاریخ زن دستی نسبت به اتوماتیک دارای قیمت پایین تری است. و هر مدل با توجه به امکاناتی دارد دارای قیمت متفاوتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مربوط به دستگاه های جت پرینتر مراجعه کنید.

تاریخ زن دستی

دستگاه های تاریخ زن دارای تکنولوژی های متفاوتی است. مانند TIJ ،DOD ،CIJ. امروزه تکنولوژی TIJ کاربرد بسیاری دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای منبع جوهر (کارتریج) است. برخی از دستگاه های تاریخزن برای نوشتن پیام نیاز به نرم‌افزار و کامپیوتر دارند و در مدل های دیگر که دارای صفحه نمایش لمسی است می توان در دستگاه پیام را نوشت و ذخیره کرد.

دستگاه تاریخزن در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و غیره کاربرد دارد. دستگاه تاریخ زن امکان چاپ روی بسته بندی با جنس های مختلف مانند پلاستیک، شیشه، نایلون، مقوا، فلز و غیره را دارد. این دستگاه می تواند روی قوطی، بطری، جعبه چاپ کند.

تاریخ زن صنعتی اتوماتیک

تاریخ زن اتوماتیک صنعتی برای تیراژ های بالا مناسب است و فرآیند چاپ به سرعت انجام می شود. تاریخ زن های صنعتی قابلیت نصب بر روی انواع خطوط تولید و دستگاه های بسته بندی را دارند. برای مثال نصب جت پرینتر ب روی لیبل چسبان، نوارنقاله، پرکن و دستگاه های دوخت امکان پذیر است.

لیست دستگاه های تاریخ زن صنعتی و اتوماتیک شرکت دانا کد نگار را در لیست زیر مشاهده می کنید.

تاریخ زن صنعتی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید جهت تست دستگاه ها به صورت حضوری در ساعات اداری به دفتر فروش شرکت دانا کد نگار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *