دستگاه جت پرینتر دستی ارزان روی قوطی کنسرو

جت پرینتر روی کنسرو

دستگاه جت پرینتر صنعتی برای چاپ اطلاعات مانند تاریخ تولید و انقضا ، قیمت ، بارکد ، شماره سریال و… استفاده می شود . 

جت پرینتر با نام های تاریخ زن ، بارکد زن ، قیمت زن ، اتیکت زن ، شماره زن ، مهر تاریخ زن ، جت پرینتر لیزری ، چاپگر و… نیز شناخته می شود .

جت پرینتر به دو دسته اصلی دستی یا اتوماتیک تقسیم می شوند .

جت پرینتر دستی با کمک اپراتور چاپ را انجام می دهد . جت پرینتر دستی نیز نام های مختلفی دارد . مانند جت پرینتر پرتابل ، قابل حمل .

جت پرینتر اتوماتیک مناسب برای فضا های صنعتی و کارخانه ها با تیراژ بالاست . به این دستگاه جت پرینتر ثابت نیز گفته می شود ، زیرا دستگاه روی پایه نصب می شود و با حرکت محصول چاپ روی ان انجام می شود .

انواع دستگاه شماره زن دستی جهت چاپ بر روی قوطی کنسرو :

همانطور که در ویدیو مقابل مشاهده میکنید دستگاه جت پرینتر دستی صنعتی ارزان بر روی قوطی کنسرو میباشد که به راحتی میتوانید متن مورد نظر خود را بر روی سطح قوطی کنسرو پرینت نمایید. روش کار دستگاه جت پرینتر دستی صنعتی ارزان به این ترتیب میباشد که شما بر روی سطح قوطی کنسرو جت پرینتر دستی را حرکت میدهید و در جایی که میخواهید چاپ تاریخ یا قیمت انجام شود دکمه روی دسته جت پرینتر دستی را فشار میدهید .

شرکت داناکدنگار تاریخ زن های دستی خود را در مدل های مختلف ارائه میکند و شما با مراجعه به صفحات این جت پرینترهای دستی میتوانید از اطلاعات فنی آن مطلع شوید.

قیمت دستگاه جت پرینتر دستی پرتابل جهت چاپ بر روی درب قوطی رب :

قیمت دستگاه جت پرینتر صنعتی دستی پرتابل شرکت داناکدنگار را میتوانید با مراجعه به بخش قیمت محصولات مشاهده نمایید.

جت پرینتر اتوماتیک روی قوطی فلزی رب :

دستگاه تاریخزن صنعتی دستی و اتومات دارای یک سال گارانتی واقعی و ۵ سال خدمات پس از فروش میباشد و کادر مجرب بخش فنی شرکت داناکدنگار همیشه در کنار شما هستند.

دستگاه جت پرینتر ثابت روی درب کنسرو :

 

کارتریج جوهر تاریخ زن پرتابل قابل حمل :

دستگاه های جت پرینتر دارای یک منبع جوهر به نام کارتریج هستند . تمام سیستم جوهر داخل کارتریج قرار دارد و به راحتی قابل استفاده است .

دستگاه تاریخ زن دستی یا پرتابل دارای کارتریج جوهر بوده که به راحتی قابل تعویض میباشد و در صورت درخواست شما مشتریان عزیز کارتریج ها قابل شارژ مجدد هستند.

 

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823        09129585799

مطالب مرتبط

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *