دستگاه جت پرینتر دستی چیست

دستگاه جت پرینتر دستی

جت پرینتر یا تاریخ زن دستی:

در این متن سعی میکنیم اطلاعات مفیدی در رابطه با دستگاه جت پرینتر دستی را به شما دوستان گرامی ارائه دهیم. جت پرینتر دستی نوعی از پرینتر ها یا چاپگرها می باشد که قابلیت درج اطلاعات مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و غیره بر روی کلیه محصولات مانند بطری، شیشه، فلز، سلفون و غیره را دار می باشد.

جت پرینتر با نام های تاریخ زن، شماره زن، بارکد زن، قیمت زن نیز شناخته می شود.

نحوه کار دستگاه جت پرینتر دستی:

اصول کار با جت پرینتر دستی به این گونه می باشد که شما جت پرینتر دستی را بر روی هر محصولی که مد نظر است حرکت میدهد و با فشردن دکمه ای که بر روی دستگاه وجود دارد عملیات چاپ را انجام میدهید. لازم به ذکر است که هر چه سطح محصول شما بزرگتر و صاف تر باشد عملیات چاپ راحت تر انجام می شود و هر چه کوچکتر باشد احتیاج به تمرین بیشتر دارد.

سوالی که شاید بسیاری از مشتریان در ذهنشان ایجاد شود این است که آیا میتوانند از جت پرینتر دستی جهت درج اطلاعات متغیر یا همان تاریخ، قیمت و غیره بر روی محصولشان استفاده کنند یا خیر؟ در نظر داشته باشین که جت پرینتر دستی بر روی کلیه سطوح و اجناس توانایی چاپ دارند ولی باید بدانید نسبت به جنس محصولتان باید از جوهر مناسب استفاده نمایید. نکته دیگر و مهم این است که هر چه سطح محصول شما صافتر و بزرگتر باشد راحت میتوانید عملیات چاپ را انجام دهید. در غیر این صورت می توانید از شابلون استفاده کنید تا راحت تر چاپ کنید.

 

کارایی تاریخ زن دستی:

برخی مشتریان شاید تصور کنند چون جت پرینتر دستی هست کارایی ندارد و شاید هزینه بیهوده میکنند ولی این فکر کاملا اشتباه بوده و در بسیاری از موارد کیفیت چاپ و راحتی بیشتر از جت پرینتر های اتوماتیک دارد و باید در جای مناسب بکار گرفته شود و شما با مشاوره فروش ما به راحتی میتوانید متوجه شوید که آیا مناسب کار شما هست یا خیر

شما میتوانید از جت پرینتر دستی برای چاپ بزرگ بر روی محصول خود استفاده نمایید. برای مثال در تاریخ تولید تاریخ انقضا قیمت سری ساخت و… بر روی سطوحی مانند گونی ، پاکت ، جعبه ، گالن ، بشکه و غیره.

جت پرینتر دستی یا همان تاریخ زن دستی در کنار اینکه میتواند به‌صورت درشت نگار پرینت کند، می تواند به صورت ریز نگار نیز عمل نماید و شما می توانید مانند انواع چاپ که بر روی محصولات متنوع می بینید مثل آب معدنی، جعبه دستمال کاغذی و غیره بر روی محصول خود نیز عمل چاپ را انجام دهید.

قیمت جت پرینتر دستی متناسب با اینکه ساخت ایران باشد و یا ساخت چین و یا کشور های دیگر متغیر می باشد.  و قیمت جت پرینتر ایرانی به دلیل بالا بودن قیمت ارز بسیار مناسب می باشد. نکته دیگر برای قیمت گذاری گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین قیمت کارتریج می باشد. و اینکه آیا کارتریج قابل شارژ است یا خیر

 

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۱۳۲۶۰        ۰۹۱۲۴۷۰۹۱۴۹         ۰۹۱۲۹۵۸۵۸۲۳          ۰۹۱۲۶۸۹۹۲۷۸

 

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *