جت پرینتر تخم مرغ

جت پرینتر تخم مرغ

جت پرینتر اتوماتیک تخم مرغی

ابتدا به معرفی این مدل جت پرینتر تخم مرغ یا به اصطلاح تاریخ زن تخم مرغ می پردازیم. این مدل پرینتر تخم مرغ به صورت اتوماتیک عملیات چاپ یا پرینت روی تخم مرغ ها را انجام می دهد و از سرعت بالایی برخوردار است. تکنولوژی استفاده شده در این مدل جت پرینتر، تکنولوژی HP می باشد.

چاپ تاریخ تولید و انقضا روی مواد غذایی اهمیت دارد و این نوع چاپ باید ویژگی های بخصوصی داشته باشد. برای مثال اطلاعات چاپ شده باید خوانایی لازم را دارا باشد، یا جوهر مصرف شده نباید به مواد غذایی آسیب برساند.

ویژگی های دستگاه جت پرینتر تخم مرغ

  • از ویژگی های  جت پرینتر تخم مرغ میتوان به بدون خدمات بودن این دستگاه تاریخ زن تخم مرغ اشاره کرد. این جت پرینتر تخم مرغی به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی HP احتیاجی به سرویس و خدمات ندارد و شما با تعویض کارتریج ها دستگاه شما نو شده و همانند روز اول بر روی تخم مرغ پرینت یا چاپ میکند. نکته مهم دیگر عدم ریزش جوهر و یا گرفتگی نازل ها یا هد می باشد. تنها هزینه ای که  برای دستگاه تاریخ زن تخم مرغ باید انجام داد شارژ مجدد جوهر در کارتریج ها و یا تعویض با کارتریج جدید.
  • ویژگی دیگر جت پرینتر تخم مرغ سرعت بالای این دستگاه است که در مقایسه با دستگاه ها با تکنولوژی های دیگر سرعت بسیار بالایی دارد.سرعت این دستگاه حدود ۳۶۰ کارتن در ساعت میباشد.که در هزینه کارگری بسیار مهم بوده و صرفه جویی بسیار چشم گیری را دارا می باشد.
  • تنظمات این دستگاه بسیار راحت بوده و هیچ گونه مشکلی و یا صرف زمان خاصی برای تنظیمات ندارد. و تنها دستگاه جت پرینتر تخم مرغ موجود در بازار می باشد که حتی برای نصب و راه‌اندازی اولیه نیز احتیاجی به تکنسین ندارد.در کل پس از تنظیم دستگاه پرینتر تخم مرغ بر روی شانه تا تعویض شانه دیگر احتیاجی به تنظیمات ندارد.
  • پیغام نوشتن در دستگاه جت پرینتر تخم مرغ  بسیار راحت می باشد. کافیست نرم‌افزار فارسی مربوط به دستگاه تاریخ زن تخم مرغ مدل را بر روی کامپیوترنصب نمایید تا به راحتی بتوانید در یک محیط کاملا گرافیکی و پویا هر متنی با هر زبان و فونتی رابنویسید و به پرینتر تخم مرغ انتقال دهید و دیگر لازم نیست کنار دستگاه ساعت ها وقت خود را برای نوشتن یک پیام ساده هدر دهید. قابلیت چاپ لوگو تاریخ تولید و تاریخ انقضا اتوماتیک و … برخی از ویژگی های نرم‌افزار جت پرینتر دانا کد نگار می باشد.
  • مواد مصرفی در دستگاه جت پرینتر تخم مرغ مدل کارتریج جوهر HP 45 بوده که کیفیت چاپ کارتریج ۳۰۰ DPI می باشد. نازل یا هد بر روی کارتریج ها بوده و هزینه تعویض هد دیگر ندارد و شما با تعویض کارتریج، هد آن را نیز تعویض نموده و کیفیت چاپ شما همانند روز اول می شود. و لازم نیست مدت ها بخاطر هزینه زیاد تعویض هد چاپ بی کیفیت بر روی تخم مرغ داشته باشید. در ضمن کارتریج ها چندین بار امکان  شارژ مجدد جوهر را دارند. جوهر استفاده شده در این دستگاه از نوع فوود گرید یا خوراکی بوده و از نظر بهداشت تائید شده می باشد.
  • جت پرینتر تخم مرغ  دارای یکسال گارانتی می باشد.لازم به ذکر است مشاورین بخش فنی شرکت دانا کد نگار همیشه پاسخگوی شما هستند و سوالات و مشکلات شما را بر طرف مینمایند. هدف ما رضایت مشتریان گرامی می باشد.

 

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        ۰۹۱۲۴۷۰۹۱۴۹        ۰۹۱۲۹۵۸۵۸۲۳       ۰۹۱۲۹۵۸۵۷۹۹

 

محصولات مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *