دستگاه چاپ تاریخ

دستگاه چاپ تاریخ

پرینتر چاپ تاریخ

پرینتر چاپ تاریخ چاپ دستگاهی است که می توان اطلاعاتی چون تاریخ تولید و تاریخ انقضا، قیمت را روی محصولات چاپ کرد.  چاپ تاریخ تولید و انقضا روی محصولات به ویژه مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای چاپ اطلاعات متغیر روی کالا می توانید از دستگاه هایی چون جت پرینتر، تاریخ زن، مهر تاریخ زن، تاریخ زن لیزری، تاریخ زن غلطکی، تاریخ زن حرارتی استفاده کنید. در ویدیو زیر نحوه چاپ تاریخ تولید و انقضا را بر روی ظروف پلاستیکی مواد غذایی مشاهده می کنید. نحوه کار به این صورت است که اطلاعات مورد نظر خود را بر روی دستگاه می نویسیم و بعد از جایگذاری کارتریج جوهر با زن دکمه و قرار دادن دستگاه بر روی ظرف و حرکت آن اطلاعات روی محصول چاپ می شود. 

تاریخ زن تولید و انقضا

دستگاه تاریخ زن امکاناتی زیادی را به شما ارائه می دهد. با کمک این دستگاه شما می توانید تاریخ تولید و انقضا  قیمت، بارکد، QRCODE، لوگو و هر متن دلخواه را روی محصولات خود چاپ کنید. ولی اگر فقط می خواهید قیمت و تاریخ روی کالا خود چاپ کنید می توانید از مهر تاریخ زن استفاده کنید که بسیار ارزان‌تر از دستگاه می باشد.

قیمت دستگاه چاپ تاریخ تولید و انقضا

دستگاه های تاریخ زن انواع مختلفی دارد که به دو دسته دستی و صنعتی تقسیم می شوند.

دستگاه تاریخ زن دستی مناسب محصولات با تیراژ پایین می باشد. کاربری این دستگاه نیمه اتوماتیک می باشد. در فهرست زیر، انواع تاریخ زن دستی شرکت داناکدنگار را مشاهده می کنید.

دستگاه تاریخ زن صنعتی، مناسب محصولات با تیراژ بالا می باشد. استفاده از دستگاه های اتوماتیک باعث کاهش هزینه های کارگری و افزایش سرعت خط تولید می شود. در لیست زیر، انواع تاریخ زن صنعتی تمام اتوماتیک را مشاهده می کنید.

دستگاه تاریخ زن مواد غذایی

چاپ تاریخ تولید و انقضا بر روی مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که قصد راه‌اندازی کسب کاری برای تولید مواد غذایی دارید باید به چاپ تاریخ اهمیت دهید در غیر این صورت کسب و کار شما با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.در صورتی که تیراژ محصولات شما کم است می توانید از تاریخ زن دستی استفاده کنید. اگر تیراژ بالاست باید از دستگاه تاریخ زن اتوماتیک صنعتی برای چاپ استفاده کنید.در ویدیو زیر نمونه کار دستگاه تاریخزن ثابت اتوماتیک را در کارخانه تولید مواد غذایی مشاهده می کنید.

دستگاه تاریخ زن دیجیتال

دستگاه تاریخ زن DCN 150 کاملا صنعتی و دیجیتال می باشد. سیستم عامل دستگاه لینوکس است و دارای CUP چهار هسته ای می باشد. این دستگاه هوشمند و دیجیتال باعث می شود هر فردی به راحتی نحوه کار با دستگاه را یاد بگیرد و به آسانی با دستگاه کار کند. برخی از دستگاه ها قابلیت چاپ تاریخ اتوماتیک و ساعت اتوماتیک دارند. یعنی به صورت خودکار و دیجیتال تاریخ و ساعت شمسی یا میلادی به روز می شود و دیگر نیاز نیست شما به صورت دستی هر روز تاریخ و ساعت را تغییر دهید.

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09129585799

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *