چاپ روی ظروف فلزی با دستگاه جت پرینتر دستی و اتوماتیک

در این مطلب چاپ با دستگاه جت پرینتر روی ظروف و محصولات مختلف که از جنس فلز مانند برنج، آلومینیوم استیل، گالوانیزه و غیره هستند، بررسی می شود. جت پرینتر دستگاهی است که برای درج تاریخ تولید و انقضا و قیمت و لوگو، بارکد و غیره استفاده می شود. جت پرینتر با نام های تاریخ زن، کد زن نیز شناخته می شود. دستگاهی های جت پرینتر روی سطوح مختلفی امکان چاپ دارند.

جت پرینتر اتوماتیک روی درب فلزی

در این ویدیو نمونه چاپ جت پرینتر اتوماتیک مدل +DCN 150A روی درب فلزی را مشاهده می کنید. از این نوع ظروف با بدنه شیشه ای و درب فلزی در صنایع غذایی استفاده می شود. این ویدیو در کارخانه تولید خیارشور تهیه شده. همان طور که مشاهده می کنید ظروف روی تسمه نقاله حرکت می کند و هنگامی که ظروف از زیر دستگاه عبور می کند اطلاعاتی که در حافظه دستگاه ذخیره شده است روی درب محصول چاپ می شود.

چاپ جت پرینتر اتوماتیک روی ظرف سوهان

در این ویدیو نمونه چاپ جت پرینتر اتوماتیک مدل +DCN 150A روی ظرف فلزی مخصوص نگهداری باقلوا و سوهان و انواع مختلف شیرینی. روی این محصول اطلاعات تاریخ تولید و انقضا و قیمت درج می شود.

چاپ روی قوطی رب جت پرینتر اتوماتیک

در این ویدیو نمونه چاپ جت پرینتر اتوماتیک مدل +DCN 150A روی قوطی فلزی رب مشاهده می کنید. از این نوع بسته بندی از صنایع کنسرو سازی نیز استفاده می شود.

چاپ روی قوطی نوشابه جت پرینتر اتوماتیک

در این ویدیو نمونه چاپ جت پرینتر اتوماتیک مدل +DCN 150A روی قوطی نوشابه مشاهده می کنید. کف قوطی های نوشابه دارای گودی است و می تواند باعث شود که چاپ کیفیت کافی را نداشته باشد. در این موارد معمولا دستگاه CIJ پیشنهاد می شود. این دستگاه به دلیل قدرت فشاری که دارد می تواند تا فاصله ۵ سانتی‌متر جوهر را پرتاب کند. البته همان طور که مشاهده می کنید این دستگاه هم می تواند به‌خوبی چاپ کند و مشکلی ایجاد نشده است.

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09126899278

نمونه محصولات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *