جت پرینتر های پرتابل یا دستی ماهرانه یاد بگیریم

مشکلی که بعضا دوستان بعد از خرید دستگاه جت پرینتر های پرتابل یا دستی ما دارند. این است که نمیتواند چاپ خود را در محل مورد نظر انجام دهند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم مشتریان را نیز با تمارینی که در آینده در این صفحه میگذاریم مثل خودمان ماهر کنیم.

منطق جت پرینتر

برای آنکه در چاپ زدن باجت پرینتر های پرتابل یا دستی ماهر شویم. ابتدا باید با منطق کلیه جت پرینتر ها آشنا شوید منطق جت پرینتر به این صورت است که:

  1. محصول مورد نظر برای چاپ باید حرکت کند: که این حالت در مورد جت پرینتر اتومات (ثابت) وجود دارد (برای دیدن مدل های جت پرینتر های اتومات ما اینجا کلیک کنید)
  2. جت پرینتر باید برای چاپ حرکت کند: در این حالت که مقصود ما است محصول ثابت است و جت پرینتر دستی (متحرک) حرکت میکند، پس تا اینجا ما با منطق جت پرینتر آشنا شدیم. که درویدیو روبرو نیز بیشتر توضیح داده میشود

تمرین چاپ داخل کادر:

یکی از راه های مؤثر در کسب مهارت در چاپ زدن با جت پرینتر دستی کشیدن یک کادر روی یک کاغذ و سعی در چاپ زدن در محل مورد نظر است. این کار به شما کمک میکند ، تا هر جا که خواستید، بدون اهمیت به اندازه کادر مورد نظر چاپ بزنید مانند ویدیو روبرو.

چگونه با جت پرینتر های دستی و پرتابل روی ظروف گرد چاپ کنیم؟

ما تا اینجا نحوه چاپ جت پرینتر های پرتابل یا دستی را بر روی سطوح صاف مانند کاغذ را یاد گرفتیم. حال باید به سراغ ظروف گرد و سطوح ناصاف برویم. که چگونگی چاپ کردن بر روی این سطوح را مانند مراحل در فیلم نشان خواهیم داد. حتما ویدیو روبرو را تماشا کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *