آموزش جت پرینتر اتوماتیک مدل +DCN150A

چاپگر اتوماتیک صنعتی

دستگاه جت پرینتر اتوماتیک مدل +DCN150A، یک چاپگر صنعتی است که فرآیند درج اطلاعات بر روی کالا را بصورت تمام اتوماتیک انجام می دهد. با حرکت محصول از مقابل دستگاه، سنسور الکتریکی آن را می بیند و فرمان چاپ را به دستگاه ارسال میکند. این تاریخ زن مناسب محصولات با تیراژ روزانه بالا می باشد.

در این ویدیو تنظیمات سیستم آموزش داده می شود. در این قسمت می توانید زبان منو ها، تاریخ و ساعت سیستم، ولتاژ و عرض پالس را تغییر دهید. برای کارتریج های پایه حلال ولتاژ ۸٫۸ ولت و عرض پالس ۱٫۸ می باشد. برای کارتریج های پایه آب عرض پالس ۲٫۵ است. تعیین ولتاژ بسیار مهم است، اگر ولتاژ بیش از اندازه باشد کارتریج آسیب می بیند. اگر ولتاژ کم باشد کیفیت چاپ پایین می آید. در قسمت کالیبرسیون صفحه می توانید تاچ صفحه نمایش را مجدد تنظیم کنید.

دستگاه جت پرینتر صنعتی مدل +DCN 150A، دارای کاربری ساده و راحتی می باشد. هر فردی براحتی می تواند کار با دستگاه را بیاموزد و از آن استفاده کند. نوشتن متن پیام مانند نوشتن در برنامه WORD است. صفحه نمایش رنگی و لمسی باعث شده براحتی پیام دلخواه خود را بنویسید و بصورت دائمی در حافظه دستگاه ذخیره کنید. منو تنظیمات دستگاه دارای زبان های مختلف مانند فارسی، انگلیسی، عربی و غیره می باشد در نتیجه هر فردی بدون هیچ مشکلی می تواند با جت پرینتر چاپ کند.

با دستگاه جت پرینتردستی مدل DCN 150 می توانید لوگو و تصویر مانند علامت استاندارد، سیب سلامت، لوگو شرکت و غیره را به راحتی چاپ کنید. باید فرمت فایل bmp باشد، فایل تصویر را با کمک USB می توان به دستگاه منتقل کرد.

می توان انواع بارکد میله ای و بارکد های دوبعدی QRCODE را چاپ کرد. همچنین می توانید QRCODE متغییر چاپ کنید. برای مثال با کمک این قابلیت می توان بر روی هر محصول کد منحصر بفردی چاپ کرد.

بعد از نوشتن پیام می توانید فایل پیام را ذخیره کنید. ذخیره بیش از ۱۰٫۰۰۰ فایل در حافظه دستگاه امکان پذیر است.

در این قسمت تنظیمات چاپ آموزش داده می شود. در حالت جت پرینتر دستی روش محرک باید ماشه اصلی باشد. امکان تغییر جهت چاپ وجود دارد. در حالت رو به جلو، اپراتور باید دستگاه را از چپ به راست حرکت دهد. در حالت معکوس، دستگاه باید از سمت راست به چپ حرکت کند تا پیام درست چاپ شود. سرعت چاپ در جت پرینتر های دستی غیرفعال است. در جت پرینتر دستی بهتر است تاخیر چاپ صفر باشد. ضرب همزمان کشیدگی چاپ را تعیین می کند. چاپ مقیاس خاکستری، درجه رنگ را تغییر میدهد. این مقیاس می تواند عددی از ۱ الی ۵ باشد. هرچه مقدار بزرگ تری در نظر گرفته شود، چاپ پر رنگ تر می شود.

در این قسمت منو چاپ آموزش داده می شود.

دستگاه جت پرینتر صنعتی باید روی پایه قرار بگیرد. با کمک پایه ها و مفصل ها می توانید دستگاه را روی نوارنقاله یا انواع ماشین الات بسته بندی مانند لیبل چسبان، پرکن و غیره نصب کنید. در فیلم آموزشی زیر نحوه قرارگیری دستگاه روی نوارنقاله آموزش داده شده است.

دستگاه تاریخ زن صنعتی می تواند بر روی سه پایه نیز وصل شود. در ویدیو زیر نحوه نصب دستگاه جت پرینتر صنعتی بر روی سه پایه آموزش داده شده است.

در ویدیو زیر نحوه جا زدن کارتریج بر روی دستگاه جت پرینتر صنعتی آموزش داده می شود.

دستگاه جت پرینتر اتوماتیک قابلیت نصب بر روی خط تولید و انواع دستگاه های بسته بندی را دارد. در این ویدیو نحوه نصب جت پرینتر بر روی نوارنقاله شرکت داناکدنگار آموزش داده می شود.

0/5 (0 نظر)

2 دیدگاه برای “آموزش جت پرینتر اتوماتیک مدل +DCN150A

  1. Hamid گفته:

    سلام وقت بخیر آیا دستگاه و یا تجهیزی موجود دارید که بر روی فلز هم ایجاد چاپ کنه و ماندگاری زیادی هم داشته باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *