جت پرینتر صنعتی دستی جهت چاپ بر روی تیوپ کرم

جت پرینتر صنعتی دستی جهت چاپ بر روی تیوپ کرم و یا خمیر دندان این دستگاه جت پرینتر صنعتی دستی ساخت ایران و شرکت دانا کد نگار می باشد که به سبب تولید در داخل کشور دارای قیمت کاملا مناسب نسبت جت پرینتر های دستی خارجی است.

چاپ تاریخ یا نوشته روی تیوپ کرم یا خمیردندان

شما میتوانید به وسیله نرم‌افزار تحت ویندوز این دستگاه جت پرینتر دستی (مدل DCN 805) هر گونه متن فارسی، انگلیسی، عربی و غیره با فونت های متفاوت بنویسید و به دستگاه منتقل کنید و سپس بر روی محصول خود چاپ نمایید. این دستگاه جت پرینتر دستی مدل DCN805 دارای آپشن های دیگری نیز می باشد که می توانید با ورود به صفحه مشخصات این دستگاه آن ها را مطالعه نمایید.

در ویدیو که در روبرو ملاحظه مینمایید نمونه چاپ جت پرینتر دستی مدل DCN 805 بر روی تیوپ کرم، خمیر دندان و یا دیگر محصولات آرایشی بهداشتی می باشد. همچنین این دستگاه به دلیل اوپراتوری بسیار راحت و عدم خشک شدن و ریزش جوهر می تواند به عنوان یک دستگاه جت پرینتر بسیار کار آمد به عنوان جت پرینتر یدکی یا زاپاس در مجموعه های بزرگ باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه های جت پرینتر صنعتی یا اتوماتیک نصب شده بر روی خط تولید کارخانه، از این دستگاه جت پرینتر دستی جهت جلوگیری از تولید استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *