جت پرینتر های دومینو

شرکت دومینو

شرکت دومینو در سال ۱۹۷۸ در انگلستان تاسیس شد. این شرکت شهرتی جهانی در حوزه چاپ و کدینگ دارد . جت پرینتر های دومینو توانسته نیازهای صنایع مختلف را با استاندارد و کیفیت بالا تامین کند.
تکنولوژی های که شرکت دومینو در حوزه چاپ استفاده می کند شامل CIJ، لیزر پرینت، جت پرینتر های حرارتی، لیبل زنی و … است.

 

 

اولین جت پرینتر  دومینو Unijet بود. در ۱۹۷۹ فروخته شد و برای شماره گذاری بلیط های یک نوع بازی مورد استفاده قرار گرفت .
در سال ۱۹۸۰دستورالعمل EEC برای برچسب گذاری کالاهای فاسدشدنی با تاریخ تولید و انقضا معرفی شد و برنامه ها و فرصت های این فناوری را به میزان قابل توجهی گسترش داد.
در سال ۱۹۸۵ دومینو اولین جایزه QUEEN AWARD خود را برای پیشرفت فناوری برای طیف وسیعی از چاپگرهای Codebox به دست آورد. Codebox با وجود سهولت استفاده و نگهداری،انقلابی در زمینه CIJ به عنوان اولین چاپگر تجاری با کنترل ویسکوزیته جوهر خودکار ایجاد کرد .

جوهر افشان پیوسته CIJ شرکت دومینو

فناوری چاپ جوهر افشان پیوسته CIJ- Continuous Inkjet- یکی از رایج ترین راه حل های کدگذاری است. این دستگاه سریع ، بادوام ، طراحی شده است . برای کارکردن آسان ، نصب انعطاف پذیر و از همه مهمتر تقریباً می تواند بر روی هر سطحی چاپ کند. شرکت دومینو (Domino) یک تولید کننده پیشرو در چاپگرهای جوهرافشان پیوسته CIJ است . که بیش از ۴۰ سال استاندارد صنعت را برای کیفیت ، قابلیت اطمینان و همه کاره بودن تعیین کرده است.

 

چاپگرهای سری A دومینو

چاپگرهای سری A-i-Tech ، در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد . این چاپگر ها باعث تغییری اساسی برای قرار دادن شماره سریال دقیق و قابل ردیابی ، کدهای لات و سایر علائم شناسایی منحصر به فرد روی محصولات شدند . 

 

نوآوری در روال آب بندی و شستشوی اتوماتیک منحصر به فرد که در قلب سیستم چاپ تعبیه شده است ، امکان شروع و چاپ ساده ، یک دکمه ای می دهد .
پلت فرم الکترونیکی پیشرفته امکان ارتقاء قابلیت های چاپگر (سرعت ، انواع پیام) یا افزودن رابط های کاربری سفارشی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان فراهم می کند.
صفحه با قابلیت استفاده از یک تبلت مدرن خطاهای اپراتور را کاهش می دهد.
سری A ، با کاهش خدمات معمول ، نظارت هوشمند بر عمر جوهر (به معنی ضایعات کمتر) ، مصرف برق کمتر ، ساختار سبک (۴۰ درصد کمتر از مدل های قبلی) با مواد مقاوم و قابل بازیافت ، به این معنی است که دومینو همه جنبه های یک دستگاه را در نظر می گیرد.

جوهر جت پرینتر های دومینو

مزایای کلیدی ارائه شده توسط سیستم جوهر ، فناوری هوشمند i-Tech  منجر به کدگذاری کارآمد ، خوانایی بهتر در سرعتهای بالا ، کاهش اپراتوری ، مصرف بسیار کم حلالهای آلی (حلال MEK) حفظ محیط زیست و دفع بهینه ضایعات مرتبط شده است .

فرمولاسیون نوآورانه جوهر های دومینو کاملاً با دستورالعمل های بسته بندی مواد غذایی اروپایی و جهانی مطابقت دارد.
طراحی سیستم جوهر i-Tech به چاپگر اجازه می دهد تا به انواع جدید جوهر (برای چسبندگی بهتر یا رنگهای مختلف) پیکربندی شود.

جوهرهای دومینو مطابق دستورالعمل های انجمن جوهر چاپ اروپا (EuPIA) برای بسته بندی مواد غذایی هستند . عاری از فلزات سنگین و هالوژن ها هستند . سطح مواد آلی فرار (VOC) کاهش داده شده و  سطح پایین بو ، یک مزیت واقعی در صنایعی مانند شیرینی پزی یا تولید چای و قهوه است .

پشتیبانی و خدمات پس از فروش دومینو

i-Techx به عنوان یک پلت فرم الکترونیکی و نرم افزاری پیشرفته ، امکان اتصال به خدمات مبتنی بر Cloud را فراهم می آورد . این خدمات به مشتریان اجازه می دهد از راه دور از طریق هر دستگاهی که دارای اینترنت است ، خط تولید خود را کنترل کنند .

Cloud Domino برای همه چاپگرهای i-Techx در دسترس است ، که شامل راهنمایی از طریق تشخیص راه دور ، نمای کلی عملکرد چاپگر از راه دور ، خدمات و پشتیبانی فعال توسط دفتر راهنمای دومینو است.

 

 

سرعت ، دقت و قابلیت انجام در محیط های سخت و متنوع از مزایای منحصر به فرد جدیدترین چاپگرهای جوهر افشان  دومینو است . نسل جدید فناوری جوهر دومینو به شما در استفاده بهینه از جوهر ، کمک می کند. سیستم انقلابی i-Pulse دومینو به شما امکان می دهد پیامهای با کنتراست بالا ، بادوام و خطوط متعدد را به سرعت چاپ کنید.

 

شرکت دانا کد نگار  تولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *