معرفی سیل القایی اتوماتیک (+ویدیو)

سیل القایی اتوماتیک روی بطری

دستگاه سیل القایی در صنایع دارویی، صنایع غذایی مانند کارخانه های تولید مربا و عسل، کارخانه های لبنیات استفاده می شود. هر نوع صنعتی که محصولات مشابه داشته و نیاز به سیل درب قوطی و یا بطری های پلاستیکی و شیشه ای محصول خود دارند از این دستگاه استفاده می کند. سیل القایی یک روش خوب برای درزبندی یا آب بندی و سیل کردن درپوش ظروف است و در ماندگاری محصولات مؤثر است. حفظ تازگی محصولات و جلوگیری از ورود آلودگی به محصول از مزایای سیل کردن درپوش یا درب محصولات است. از دستگاه های سیل القایی برای بسته بندی انواع محصولات غذایی در بطری و لیوان استفاده می کنند. از دستگاه سیل القایی برای جلوگیری از ریخت و ریز محصول در هنگام جابه جایی می توان استفاده کرد. به طور معمول سیل القایی برای انواع ظرف ها از جنس های پلی اتیلن PE، پلی پروپیلن، پت و شیشه کاربرد دارد. هر دستگاه سیل القایی دستی به طور متوسط ۸۰۰ ظرف را در ساعت بسته بندی و پلمپ می‌کند. در این ویدیو نمونه کارکرد دستگاه سیل القایی اتوماتیک مدل LX6000A روی بطری از جنس پت را مشاهده می نمایید.

نحوه کار سیل القایی اتوماتیک:

عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد که ورق آلومینیوم یا فویل را داخل درب قوطی گذاشته و درب قوطی را می بندیم. دستگاه و تسمه نقاله را روشن می کنیم. بطری ها را روی سینی تغذیه قرار می دهیم. سینی تغدیه کمک می کند نعداد بیشتری بطری را سیل کنید و در ورودی قرار دهید. با حرکت تسمه نقاله بطری ها به سمت جلو حرکت می کنند. این دستگاه درای تنظیم کننده است که باعث می شود بطری ها تک تک از وسط هد سیل حرکت کنند. این دستگاه میدان مغناطیسی ایجاد کرده و باعث تولید گرما می شود و با حرکت بطری ها از زیر هد سیل، واشرسیل القایی روی دهانه بطری به طور کامل چسبیده می شود و بطری وکیوم و پلمپ خواهد شد. واشر سیل القایی سر پوشی هست که روی ظرف وکیوم می شود. چند لایه است و از کاغذ، موم چسب و فویل آلومینیم تشکیل شده که روی در ظروف سیل می‌شود که به آن سیل آلومینیومی نیز گفته می شود. و در مدل های متفاوتی از قبیل مقواسیل، فوم سیل و واشر تک لایه می باشد. در داخل دستگاه فن خنک‌کننده ای قرار دارد که باعث افرایش طول عمر دستگاه می شود.

شرکت دانا کد نگار تولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09126899278

انواع دستگاه سیل القایی :

سیل القایی در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد. سیل های القایی با توان های متفاوت نیز وجود دارد. هر چه توان دستگاه بیشتر باشد تعداد تیراژ هم بیشتر می شود.نوع دستگاه استفاده شده در این ویدیو سیل القایی اتوماتیک مدل LX6000A می باشد. جهت مشاهده دقیق این مدل دستگاه سیل القایی اتوماتیک می توانید وارد صفحه این محصول شوید.

جنس محصول استفاده شده در این ویدیو:

در این ویدیو سیل القایی اتوماتیک، درب بطری از جنس پت را پلمپ را انجام می دهد. این نوع محصول در صنایع مختلفی مانند غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد.

محصولات مرتبط

شرکت دانا کد نگار تولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09126899278

 

نمونه محصولات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *