سیل القایی روی بطری

سیل القایی روی بطری

سیل القایی دستی جهت پلمپ بطری:

در این ویدیو نمونه کارکرد دستگاه سیل القایی مدل S500 روی بطری پلاستیکی از جنس پت را مشاهده می نمایید. دستگاه سیل القایی در صنایع دارویی ، صنایع غذایی مانند کارخانه های تولید مربا و عسل، کارخانه های لبنیات استفاده می شود. هر نوع صنعتی که محصولات مشابه داشته و نیاز به سیل در قوطی و یا بطری های پلاستیکی و شیشه ای محصول خود دارند از این دستگاه استفاده می کند. پر کاربردترین نوع دستگاه سیل القایی، دستگاه سیل القایی دستی است که برای پلمپ درب محصولات در کارگاه‌ها و تولیدی‌های کوچک استفاده می‌شود. از دستگاه سیل القایی برای جلوگیری از ریخت و ریز محصول در هنگام جابه جایی می توان استفاده کرد. به طور معمول سیل القایی برای انواع ظرف ها از جنس های پلی اتیلن ، پلی پروپیلن، پت و شیشه کاربرد دارد. 

نحوه کار سیل القایی دستی:

دستگاه سیل القایی دستی با ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل جابجایی می باشد. عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد که ورق آلومینیوم یا فویل را داخل درب قوطی گذاشته و درب قوطی را می بندیم و دسته دستگاه را روی در بطری میگیریم و دکمه قرمز را فشار می دهیم و چند ثانیه نگه می داریم تا عمل سیل انجام شود. این دستگاه میدان مغناطیسی ایجاد کرده و باعث تولید گرما می شود و در نتیجه واشر سیل القایی روی دهانه بطری به طور کامل چسبیده می شود و بطری وکیوم و پلمپ خواهد شد.

این دستگاه فقط برای سیل کردن درب ظروف های غیر فلزی یعنی قوطی های پلاستیکی و شیشه ای در هر سایزی به کار می رود. عموما این دستگاه در مواردی کاربرد دارد که محصول کوچک باشد. واشر سیل القایی سر پوشی هست که روی ظرف وکیوم می شود. چند لایه است و از کاغذ، موم چسب و فویل آلومینیم تشکیل شده که روی در ظروف سیل می‌شود که به آن سیل آلومینیومی نیز گفته می شود. و در مدل های متفاوتی از قبیل مقواسیل، فوم سیل و واشر تک لایه می باشد. در داخل دستگاه فن خنک‌کننده ای قرار دارد که باعث افرایش طول عمر دستگاه می شود. 

شرکت دانا کد نگار تولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.
۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823      09129585799

 

نوع دستگاه سیل القایی روی درب بطری پلاستیکی

سیل القایی در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد. سیل های القایی با توان های متفاوت نیز وجود دارد. هر چه توان دستگاه بیشتر باشد تعداد تیراژ هم بیشتر می شود. نوع دستگاه استفاده شده در این ویدیو سیل القایی دستی مدل S500 می باشد. جهت مشاهده دقیق این مدل دستگاه سیل القایی دستی می توانید وارد صفحه این محصول شوید.

جنس محصول استفاده شده در این ویدیو:

در این ویدیو سیل القایی دستی ، بطری پلاستیکی از جنس پت را پلمپ را انجام می دهد. این نوع محصول در صنایع مختلفی مانند غذایی،دارویی ،آرایشی و بهداشتی و غبره مورد استفاده قرار میگیرد. 

شرکت دانا کد نگار تولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبیل چسبان صنعتی برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09129585799

محصولات مرتبط

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *