فیلم تاریخ زن دستی (جت پرینتر دستی ) یا پرتابل

فیلم تاریخ زن دستی (جت پرینتر دستی) handjetprinter

  1. تاریخ زن دستی یا جت پرینتر دستی مدل DCN805 در کلیه ی صنایع مانند: دارویی، غذایی، آرایشی، بهداشتی، لبنی و غبره قابل استفاده میباشد
  2. این چاپگر دستی یا تاریخ زن دستی مخصوص مجموعه های با تیراژ پایین مناسب بوده.
  3. این چاپگر دستی و یا تاریخزن دستی به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی TIJ و یا به اصطلاح رایج در بازار HP کاربری بسیار ساده ای داشته و در حقیقت بدون خدمات می باشد.
  4. تاریخ زن دستی و یا جت پرینتر دستی جوهر افشان مدل SDCN805 جهت درج اطلاعات مورد نظر بر روی انواع محصولات و سطوح مختلف می باشد.
  5. تفاوت تاریخزن های دستی یا جت پرینتر های دستی با مدل های جت پرینتر اتومات فرمان چاپ است که در این مدل توسط دست صورت میگیرد.
  6. تاریخ زن دستی یا جت پرینتر دستی به دلیل بهره‌گیری از باتری قابل شارژ این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به اتصال به برق از دستگاه در هر قسمت از مجموعه خود استفاده نمایید.

فیلم های موجود در این صفحه توسط جت پرینتر دستی شرکت داناکدنگار می باشد که سعی شده به صورت بروز باشد و فیلم های جدید بر روی محصولات جدید بصورت انلاین بر روی این قسمت گذاشته شود تا دوستان بتوانند به راحتی با دیدن ویدیو جت پرینتر های دستی نحوه کار کردن با تاریخ زن دستی و همچنین در فیلم تاریخ زن دستی می توانید کیفیت چاپ و ماندگاری را بر روی محصولات مختلف با جنس های مختلف مشاهد نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جت پرینتر های دستی (تاریخ زن دستی)

مدل DCN805 و DCN802 میتوانید وارد صفحه مشخصات این دو مدل جت پرینتر دستی شوید و یا با مشاورین فروش شرکت داناکدنگار در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *