نمایندگی فروش جت پرینتر در اصفهان

جت پرینتر در اصفهان

خرید و فروش جت پرینتر در اصفهان ، برای رفع نیاز صنایع مختلف ضروری است . اصفهان شهری تاریخی و گردشگری در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و نیز شهرستان اصفهان است. سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد و همچنین یکصد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت جهان و نهمین شهر پرجمعیت باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر اصفهان نیز چهاردهمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

با وجود کسب و کار های کوچک و بزرگ در شهر اصفهان، نیاز به دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی وجود دارد. شرکت داناکدنگار اماده خدمت رسانی در زمینه انواع دستگاه های جت پرینتر، تاریخ زن، لیبل چسبان، سیل القایی، نوار نقاله، کارتریج جوهر، لیزر مارکر در استان اصفهان می باشد.

 

جت پرینتر در اصفهان

جت پرینتر یا تاریخ زن دستگاهی است که می تواند اطلاعاتی مانند تاریخ تولید و تاریخ انقضا، قیمت، شماره سریال، لوگو و غیره را روی محصول چاپ کند. امروزه چاپ این اطلاعات بر روی بسیاری از محصولات ضروری در نتیجه استفاده از دستگاه جت پرینتر بر روی خطوط تولید اجباری و ضروری است.

برای رفع نیاز کسب و کار های مختلف، جت پرینتر در انواع مختلفی وجود دارد.

  • جت پرینتر دستی: این دستگاه برای کسب و کارهای کوچک مانند تولیدی های خانگی و یا محصولات با تیراژ پایین مناسب است. تاریخ زن دستی برای چاپ به اپراتور نیاز دارد و لازم است دستگاه به طور دستی بر روی محصول حرکت داده شود
  • جت پرینتر اتوماتیک: جت پرینتر اتوماتیک با نام های جت پرینتر ثبت، تاریخ زن صنعتی نیز شناخته می شود. در این دستگاه فرایند چاپ به‌صورت تمام اتوماتیک انجام می شود. امکان نصب جت پرینتر بر روی نوار نقاله، دستگاه پرکن، توزین ، پیلوپک، رول به رول، لیبل چسبان و غیره وجود دارد.
  • جت پرینتر صنعتی CIJ: در جت پرینتر صنعتی CIJ برای چاپ از کاتریج جوهر استفاده نمی شود. این دستگاه دارای مخزن حلال و جوهر می باشد و باعث می شود هزینه نهایی چاپ پایین بیاید. این دستگاه برای چاپ روی محصولات با تیراژ بسیار بالا مناسب است.

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتی در اصفهان

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        ۰۹۱۲۴۷۰۹۱۴۹        ۰۹۱۲۹۵۸۵۸۲۳       ۰۹۱۲۹۵۸۵۷۹۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *