تاریخ زن غلطکی

تاریخ زن حرارتی


تاریخ زن غلطکی نوع دیگری از دستگاه های تاریخ زن است که می تواند به صورت دستی، تایمر یا پدال روی بسته بندی مورد نظر چاپ شود. این محصول به طور کلی برای درج تاریخ، سری تولید و قیمت محصول مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه تاریخ زن غلطکی سرعت بالایی دارد و کار با آن بسیار آسان است و هزینه تعمیر و نگهداری آن نسبت به سایر دستگاه های تاریخ زن کم‌تر است که باعث محبوبیت آن در واحد تولید شده است. دستگاه تاریخ زن غلطکی نیمه اتوماتیک کار چاپ تاریخ تولید انقضا، سری تولید، قیمت و وزن بر روی محصول را انجام می دهد.
دستگاه تاریخ زن غلطکی برای کار چاپ بر روی بسته بندی ها نیاز به دستگاه هوا ندارد.

روی انواع مختلف پوشش ها و فیلم های بسته بندی و سایر مواد. دستگاه مجهز به شاسی و فیکسچر است، بنابراین می توان آن را به راحتی بر روی تمام دستگاه های بسته بندی افقی و عمودی و دستگاه رول برگردان نصب کرد.
علاوه بر این، تاریخزن غلطکی پرسرعت مجهز به سیستم دماسنج دیجیتال و کنترل دمای جوهر و کنترل کلیشه ای است که در نتیجه حداکثر صرفه جویی در مصرف جوهر و کیفیت چاپ بهبود می یابد.

 مزایای دستگاه تاریخ زن غلطکی

  • امکان تنظیم چاپ به صورت افقی یا عمودی (با توجه به سفارش مشتری)
  • مصرف برق مناسب و اقتصادی در کیفیت مناسب
  • نیازی به کمپرسور هوا یا هوای فشرده نیست
  • امکان چاپ رنگهای مختلف (سیاه، قرمز و …) با جوهر جامد غیر سمی
  • امکان چاپ به زبان فارسی یا لاتین
  • امکان چاپ کدهای خاص و شخصی شده
  • هزینه کم چاپ، سرویس و نگهداری
  • چاپ سریع خشک با کیفیت و وضوح مطلوب و رضایت بخش
  • امکان چاپ نایلون (OPP ، PP ، OPP) متالیزه و سایر مواد روی کلیه پوشش ها و فیلم های بسته بندی با جنس های مختلف.
  • قابل نصب بر روی دستگاه رول برگردان و انواع دستگاه های پر کننده
  • کاربرد تاریخ زن
  • کاربرد اصلی دستگاه تاریخ زن غلطکی در صنعت بسته بندی است. تاریخ زن برای چاپ اطلاعات تاریخ تولید و انقضا، سری تولید و غیره استفاده می شود. از دستگاه تاریخزن غلطکی می توان برای ثبت دائمی اطلات روی محصولات مختلف در بعضی از مکان ها مانند دیوارها و سایر فضاها استفاده کرد.
  • در خطوط تولید مختلف، به ویژه خطوط تولید صنایع غذایی، و برای تکمیل فرآیند بسته بندی محصولات، از دستگاه های تازیخ زن غلطکی به طور گسترده استفاده می شود.

ویژگی های دستگاه تاریخ زن غلطکی


تنوع گسترده ای در مدل های دستگاه تاریخ زن غلطکی، دست شما را در انتخاب و خرید دستگاه تاریخزن مناسب کاملا آزاد می کند.
مدل های جدید دستگاه تاریخ زن غلطکی می توانند عملیات چاپ را در هر سطحی با سرعت مناسب انجام دهند و استفاده از دستگاه را در هر شرایطی آسان تر کنند.
انواع جدید تاریخ زن غلطکی و همچنین استفاده از فن آوری های جدید در مصرف انرژی و جوهر نیز بسیار مناسب است. اکثر مدل ها علاوه بر مصرف برق یا باتری کم، برای استفاده از انواع جوهرها به بهینه ترین شکل طراحی شده اند.
همه مدل های دستگاه تاریخ زن می توانند از جوهرهای رنگی مختلف استفاده کنند. برای استفاده از این دستگاه می توان جوهر های مختلف در آن ریخت که این ویژگی این امکان را می دهد که طرح و شکل خاصی بر روی محصولات داده شود به گونه ای که محصولات شما از دیگر محصولات در بازار متمایز می شود.

دستگاه تاریخ زن غلطکی پر سرعت

 

تاریخ زن غلطکی


تاریخ زن غلطکی پر سرعت، جدیدترین مدل تاریخزن غلطکی است که توانایی وارد کردن تاریخ تولید، تاریخ انقضا، تعداد تولید، قیمت و … را با سرعت ۴۰۰ عدد در دقیقه دارد. استفاده از جوهر خشک در دستگاه تاریخزن غلطکی پرسرعت، نیاز به حلال و کمپرسور هوا را برطرف می کند، به طور کلی هزینه نگهداری آن بسیار پایین است که این یکی از مزایای این دستگاه تاریخزن است.
این دستگاه بدون استفاده از سیستم های پنوماتیک امکان چاپ تاریخ تولید، انقضا، قیمت، سری تولید و … را روی انواع پوشش ها، فیلم های بسته بندی و سایر مواد ارائه می دهد.
این دستگاه همچنین به سیستم دماسنج دیجیتال و کنترل جوهر و کنترل دما مجهز است و در نتیجه حداکثر صرفه جویی در مصرف جوهر و کیفیت چاپ بهتر انجام می شود.

مشخصات دستگاه تاریخ زن غلطکی پرسرعت

تاریخ زن غلطکی

 

  • مصرف برق در سطح مناسب و اقتصادی و عدم نیاز به هوای فشرده
  • امکان چاپ با جوهر جامد با رنگ های مختلف
  • جوهر پس از ثبت شدن بر روی دستگاه به سرعت خشک می شود.
    دانا کد نگار با کادری مجرب و باتجربه آماده ارائه انواع خدمات در زمینه بسته بندی محصولات جهت رفع نیازهای فنی و صنعتی هموطنان می باشد. این مجموعه فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه های تاریخ زن آغاز کرد و راه حل های این مجموعه تاکنون برای مشتریان عزیز مؤثر بوده است.

دستگاه تاریخزن غلطکی چشمی


دستگاه تاریخ زن غلطکی چشمی برای چاپ مشخصات و اطلاعاتی مانند قیمت، تاریخ انقضا، تاریخ تولید و تاریخ ساخت روی بسته بندی محصول مناسب است.
دارای سیستم حرارتی و مکانیکی است.
قابلیت چاپ تا ۲۲ خط
امکان تعریف محل چاپ وجود دارد.
قابل نصب بر روی دستگاه های بسته بندی مخصوصاً دستگاه های بسته بندی افقی می باشد.
قابلیت چاپ در محل مشخص شده را دارد.

تفاوت های بین دستگاه غلطکی دستی و تایمری


تفاوت هایی بین تاریخ زن غلطکی دستی و تایمری وجود دارد که در زیر ذکر شده است:
دستگاه تاریخ زن غلطکی دستی ارزان‌تر از دستگاه تاریخ زن غلطکی تایمری است. بعلاوه کار با این دستگاه نسبت به کار کردن با دستگاه تایمری آسانتر است و برای کارگاه های کوچک بسیار مناسب است.
دستگاه تایمری سرعت بالاتر و عملکرد سریع تر و ساده‌تر نسبت به دستگاه دستی دارد.
دستگاه تایمری اتوماتیک وار کار خود را انجام می دهد که در عملکرد بسیار سریعتر از دستگاه های دیگر است.

همچنین یک شباهت بین این دو دستگاه مکانیسم و نوع کارکرد آنها است به طوری که دستگاه باید برای وارد کردن اطلاعات با محصول تماس پیدا کند. برای وارد کردن اطلاعات، دستگاه باید روی محصول متوقف شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *