جت پرینتر دستی جهت چاپ بر روی بسته بندی حبوبات

دستگاه تاریخ زن غلطکی

دستگاه جت پرینتر دستی یا دستگاه تاریخ زن دستی جهت چاپ بر روی بسته بندی حبوبات (سلفون حبوبات) و محصولات مشابه دستگاه جت پرینتر دستی یا تاریخ زن دستی ساخت شرکت دانا کد نگار میباشد و در دومدل DCN805 و DCN802 ارائه میشود.

همانطور که در ویدیو زیر مشاهده میکنید از دستگاه جت پرینتر دستی جهت چاپ اطلاعات متغیر مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، قیمت، سری ساخت، لوگو، ساعت، شیفت کاری، بارکد و غیره استفاده میشود.

شما از طریق نرم‌افزار تحت ویندوز این جت پرینتر دستی میتوانید هر متنی با هر زبان و فونتی بنویسید و بر روی محصولتان پرینت کنید.

جت پرینتری که در ویدیو مشاهده میکنید ساخت ایران و توسط شرکت داناکدنگار طراحی و تولید شده است . این جت پرینتر دستی از تکنولوژی HP پشتیبانی می کند و جوهر یا کارتریج این جت پرینتر از نوع HP45 می باشد.

کارتریج این جت پرینتر مزیت های بسیاری دارد که اگر بخواهیم به مهمترین آن اشاره کنیم میتوانیم به عدم خشک شدن هد یا نازل ها و همچنین عدم ریزش جوهر در جت پرینتر های کارتریجی اشاره کنیم.

مزیت دیگر این کارتریج ها جوهرشان میباشد که بر روی سطوح نفوذ ناپذیر مانند پلاستیک ، فلز ، شیشه ، سلفون و … به راحتی و در مدت زمان ۱ ثانیه خشک میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جت پرینتر های دستی شرکت داناکدنگار یا به قسمت محصولات مراجعه نمایید و یا از صفحه تماس با ما میتوانید با مشاورین مجرب بخش فروش شرکت داناکد نگار در تماس باشین.

جت پرینتر های دستی یا جت پرینتر های پرتابل مجموعه داناکدنگار دارای یک سال گارانتی واقعی و ۵ سال خدمات پس از فروش میباشد.

جهت اطلاع از قیمت جت پرینترهای دستی میتوانید به صفحه لیست قیمت جت پرینتر دستی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *