پرینتر پرتابل یا جت پرینترهای پرتابل چیست؟

جت پرینترهای پرتابل به پرینترهایی گفته میشود که دارای وزن کم بوده و شما می توانید به راحتی آن را حمل کنید و برروی اجناس یا محصولات خود متن دلخواه خود را چاپ نمایی. پرینترهای پرتابل در شاخه تاریخ زن های صنعتی قرار می گیرند.

جت پرینترهای پرتابل با نام های جت پرینتر دستی ، تاریخ زن دستی ، تاریخ زن پرتابل قابل حمل نیز شناخته می شود.

قیمت جت پرینتر پرتابل نسبت به پرینترهای اتوماتیک یا پرینترهای صنعتی پایین‌تر بوده به همین جهت فروش پرینترهای پرتابل بیشتر می باشد و مشتریانی بیشتری بابت خرید پرینترهای پرتابل وجود دارند.جت پرینترهای پرتابل نیز دارای مزایا و معایبی نیز هستند که در این نوشته سعی می‌کنیم به شما کنیم تا بتوانید خرید بهتری انجام دهید و نکات مهمی که برای خرید جت پرینتر دستی یا پرتابل مهم است را به شما آموزش دهیم.

مزایا جت پرینترهای پرتابل:

۱- سبک بودن تاریخ زن های پرتابل دستی

از مزایای جت پرینترهای دستی میتوان به سبک بودن آن ها اشاره کرد.به دلیل وزن کم جت پرینترهای دستی شما به راحتی میتوانید این دستگاه را جا به جا نمایید و بر روی محصول خود متن مورد نظرتان را چاپ نمایید.

۲- عدم نیاز به برق در جت پرینترهای دستی

مزیت بسیار خوب جت پرینترهای پرتابل دستی عدم نیاز دستگاه به برق مستقیم میباشد. جت پرینترهای دستی به دلیل استفاده از باطری احتیاجی به برق مستقیم ندارند و این امر به شما کمک میکند تا به راحتی در مکان های که دسترسی به برق وجود ندارد ،بسیار راحت از دستگاه استفاده نمایید.

۳-عدم نیاز به شستشو و نگهداری در جت پرینترهای دستی

این نکته در مورد جت پرینترهای پرتابل دستی میباشد که از تکنولوژی hp (کارتریجی اچ پی) استفاده مینمایند. در این مدل از پرینترهای دستی به دلیل استفاده از کارتریج های اچ پی، به هیچ عنوان احتیاجی به شستشو و نگهداری ندارند و حتی اگر برای مدت زمان طولانی هم نخواهید با دستگاه کار کنید، اشکالی برای دستگاه به‌وجود نمی آید.

۴-قیمت ارزان جت پرینترهای پرتابل

قیمت جت پرینترهای پرتابل دستی در مقایسه با تاریخ زن های صنعتی اتوماتیک که بر روی خطوط تولید نصب می شوند پایین می باشد و شما میتوانید با هزینه کم چاپی همانند تاریخ زن های صنعتی و یا اتوماتیک بر روی محصول خود داشته باشین.

عدم نیاز به تنظیمات در جت پرینترهای دستی: چاپگرهای دستی کارآیی بسیار راحتی دارند و شما به راحتی و بدون هیچ آموزش خاصی و یا تنظیمات سخت و دشوار میتوانید با دستگاه کار کنید و این ویژگی به محبوبیت جت پرینترهای دستی افزوده.

۵-کاربری آسان و ساده

جت پرینترهای پرتایل یا دستی از نظر کاربری یا اپراتوری بسیار ساده و راحت هستند و در نتیجه احتیاج به اپراتور یا نفر حرفه ای ندارد.

معایب پرینترهای پرتابل:

۱-مهمترین عیب جت پرینترهای پرتابل این است که برای تیراژهای بالا مناسب نیست.(بالای ۳۰۰۰ عدد در روز)

انواع جت پرینتر های پرتابل داناکدنگار

5,900,000 تومان
6,900,000 تومان
16,900,000 تومان
15,900,000 تومان

جت پرینتر دستی

جت پرینتر دستی مدل DCN 140

7,900,000 تومان

جت پرینتر دستی

جت پرینتر دستی مدل DCN 160

8,900,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *