جت پرینتر دستی روی لیبل متالایز

دستگاه تاریخ زن روی قوطی

در ویدیو رو به رو نمونه کار جت پرینتر دستی روی لیبل متالایز را مشاهده میکنید. جنس لیبل رو به رو از جنس متالایز بوده و جزء جنس های نفوذ ناپذیر میباشد و جوهر معمولی روی این جنس ها خشک نمیشوند. دقت داشته باشین که جوهر جت پرینتر دستی که تهیه میکنید حتما بر روی محصول شما خشک شود و ماندگاری خوبی داشته باشد. جوهر های متفرقه با قیمت های پایین بر روی سطوح نفوذناپذیر خشک نشده و ماندگاری لازم را ندارند.

انواع جت پرینتر دستی:

شرکت داناکدنگار تاریخ زن های دستی خود را در دو مدل DCN805 و DCN802 ارائه میکند و شما با مراجعه به صفحات این جت پرینترهای دستی میتوانید از اطلاعات فنی آن مطلع شوید.

قیمت جت پرینتر دستی روی لیبل:

قیمت جت پرینتر دستی رو لیبل  شرکت داناکدنگار را میتوانید با مراجعه به بخش قیمت جت پرینتر مشاهده نمایید. تاریخ زن صنعتی دستی شرکت داناکدنگار به دلیل اینگه کاملا ساخت ایران بوده دارای قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه های اروپایی و چینی میباشد.

گارانتی و خدمات شرکت دانا کد نگار:

دستگاه تاریخزن صنعتی دستی دارای یک سال گارانتی واقعی و ۵ سال خدمات پس از فروش میباشد و کادر مجرب بخش فنی شرکت داناکدنگار همیشه در کنار شما هستند.

کارتریج جوهر تاریخ زن صنعتی پرتابل:

دستگاه تاریخ زن دستی یا پرتابل دارای کارتریج جوهر بوده که به راحتی قابل تعویض میباشد و در صورت درخواست شما مشتریان عزیز کارتریج ها قابل شارژ مجدد هستند.

شرکت دانا کد نگار تولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید

۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰         09124709149         09129585823       09126899278

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *