تاریخ زن صنعتی پرتابل جعبه خرما با روکش سلفون

چاپ تاریخ روی کالا

تاریخ زن صنعتی پرتابل جهت چاپ برروی جعبه با روکش سلفون یا UV

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به قسمت مشخصات دستگاه جت پرینتر پرتابل صنعتی DCN805 مراجعه نمایید و یا با تماس با دفتر فروش تهران شرکت داناکدنگار تماس حاصل فرمایید تا مشاورین فروش ما اطلاعات تکمیلی را به شما دوستان گرامی ارائه دهند و شما را در مسیر خرید جت پرینتر مورد نیازتان راهنمایی نمایند.

تاریخ زن صنعتی پرتابل برای جعبه:

در ویدیو مقابل نحوه کار و چاپ تاریخ زن صنعتی پرتابل را مشاهده میکنید که برروی جعبه با روکش سلفون و یا UV عملیات چاپ را انجام میدهد.این تاریخ زن صنعتی دستی یا همان جت پرینتر دستی با اتصال به کامپیوتر از طریق RAM (میکرو SD) این امکان را به شما میدهد که هر متن با هر زبان و یا فونتی را بر روی محصولتان چاپ نمایید. بیشترین کاربرد دستگاه های تاریخزن صنعتی دستی برای درج اطلاعات متغیر مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، قیمت، سری ساخت، لوگو، بارکد و غیره میباشد.

انواع تاریخ زن صنعتی دستی شرکت داناکدنگار:

شرکت داناکدنگار تاریخ زن های دستی خود را در دو مدل DCN805 و DCN802 ارائه میکند و شما با مراجعه به صفحات این جت پرینترهای دستی میتوانید از اطلاعات فنی آن مطلع شوید.

قیمت تاریخ زن صنعتی دستی:

قیمت تاریخ زن صنعتی دستی شرکت داناکدنگار را میتوانید با مراجعه به بخش قیمت جت پرینتر مشاهده نمایید. تاریخ زن صنعتی دستی شرکت داناکدنگار به دلیل اینگه کاملا ساخت ایران بوده دارای قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه های اروپایی و چینی میباشد.

گارانتی و خدمات تاریخ زن صنعتی پرتابل

دستگاه تاریخزن صنعتی دستی دارای یک سال گارانتی واقعی و ۵ سال خدمات پس از فروش میباشد و کادر مجرب بخش فنی شرکت داناکدنگار همیشه در کنار شما هستند.

کارتریج جوهر تاریخ زن صنعتی پرتابل

دستگاه تاریخ زن دستی یا پرتابل دارای کارتریج جوهر بوده که به راحتی قابل تعویض میباشد و در صورت درخواست شما مشتریان عزیز کارتریج ها قابل شارژ مجدد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *