سیل القایی روی ظرف پلی اتیلن PP

سیل القایی روی ظرف

سیل القایی دستی جهت پلمپ ظرف از جنس پلی اتیلن PP:

در این ویدیو نمونه کارکرد دستگاه سیل القایی مدل S200 روی ظرف محصولی از جنس پلی اتیلن PP را مشاهده می نمایید. دستگاه سیل القایی از انواع دستگاه سیل وکیوم  است که برای بسته بندی محصولات به ویژه محصولات خوراکی در ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای استفاده می‌شود. پر کاربردترین نوع دستگاه سیل القایی، دستگاه سیل القایی دستی است که برای بسته بندی محصولات در کارگاه‌ها و تولیدی‌های کوچک استفاده می‌شود. از دستگاه سیل القایی برای جلوگیری از ریخت و ریز محصول در هنگام جابه جایی می توان استفاده کرد. به طور معمول سیل القایی برای انواع ظرف ها از جنس های پلی اتیلن PP، پلی پروپیلن، پت و شیشه کاربرد دارد.

 

 

نحوه کار سیل القایی دستی:

این دستگاه میدان مغناطیسی ایجاد کرده و باعث تولید گرما می شود و در نتیجه واشرسیل القایی روی دهانه ظرف به طور کامل چسبیده می شود و ظرف وکیوم و پلمپ خواهد شد. واشر سیل القایی سر پوشی هست که روی ظرف وکیوم می شود.  چند لایه است و از کاغذ، موم چسب و فویل آلومینیم تشکیل شده که روی در ظروف سیل می‌شود که به آن سیل آلومینیومی نیز گفته می شود. و در مدل های متفاوتی از قبیل مقواسیل ، فوم سیل و واشر تک لایه می باشد.همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید این دستگاه شامل یک جعبه الکترونیک و یک دسته است.  دسته سیل القایی روی در ظرف از جنس پلی اتیلن pp قرار می گیرد و با زدن دکمه قرمز رنگ دستگاه شروع به سیل می کند.در داخل دستگاه فن خنک‌کننده ای قرار دارد که باعث افرایش طول عمر دستگاه می شود. 

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتیبرای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149        09129585823       09126899278

نوع دستگاه سیل القایی روی ظرف پلی اتیلن: 

سیل القایی در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد. سیل های القایی با توان های متفاوت نیز وجود دارد. هر چه توان دستگاه بیشتر باشد تعداد تیراژ هم بیشتر می شود. نوع دستگاه استفاده شده در این ویدیو سیل القایی دستی مدل S200 می باشد. جهت مشاهده دقیق این مدل دستگاه سیل القایی دستی می توانید وارد صفحه این محصول شوید.

جنس محصول استفاده شده در این ویدیو:

در این ویدیو سیل القایی دستی ، روی ظرف از جنس پلی اتیلن PP را پلمپ را انجام می دهد. این نوع محصول در صنایع مختلفی مانند غذایی،دارویی، آرایشی و بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. 

شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتیبرای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.۰۲۱-۸۸۶۱۳۲۶۰        09124709149         09129585823          09126899278


 

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *