لیبل چسبان دستی روی قوطی پت

لیبل چسبان دستی روی قوطی
این ویدیو نمونه چسباندن لیبل بر روی قوطی از جنس پت توسط لیبل چسبان دستی مدل DCN 2050 می باشد، که در مجموعه داناکدنگار گرفته شده است.این دستگاه با نام های لیبل چسبان دستی ، برچسب چسبان اتوماتیک ، لیبل زن ، لیبل چسبان نیمه اتوماتیک شناخته شده است .لیبل چسبان دستی نوعی دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک است که جهت چسباندن لیبل و بر چسب بر روی ظروف گرد می باشد . لیبل یا برچسب استفاده شده در این مدل لیبل زن باید بصورت رول و حتما پشت چسب دار باشد .لیبل زن دستی گرد در صنایع مختلفی قابل استفاده می باشد و ما در تلاش هستیم با ارائه ویدیو های مختلف بر روی محصولات متنوع در سایت داناکدنگار به شما کمک کنیم تا بهتر و سریع تر دستگاه متناسب با کار و فعالیت خود را انتخاب کنید.

نحوه ی کار لیبل چسبان دستی رومیزی :

در این ویدیو رول لیبل را در محفظه ی مخصوص خود قرار می دهیم و اپراتور محصول یا قوطی را بین دو شفت قرار می دهد و با فشردن پدال یا دکمه فشاری به دستگاه فرمان می دهد تا لیبل دور تا دور قوطی پت چسبیده شود . در همان لحظه لیبل از پوست جدا می شود و بر روی ظرف چسبانده می شود . بعد می توان و محصول ( قوظی ) بعدی را به روش قبلی داخل دستگاه قرار داد . هر چه سرعت دست اپراتور بیشتر باشد ، تعداد بیشتری در ساعت میتوان لیبل چسباند.

نوع دستگاه لیبل چسبان دستی :

نوع دستگاه استفاده شده در این ویدیو لیبل چسبان دستی گرد رومیزی مدل DCN 2050 می باشد . و مخصوص ظروف با سطح مقطع دایره ای شکل است . جهت مشاهده دقیق این مدل دستگاه لیبل چسبان دستی می توانید وارد صفحه این محصول شوید .
شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتی برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰ ۰۹۱۲۴۷۰۹۱۴۹ ۰۹۱۲۹۵۸۵۸۲۳ ۰۹۱۲۶۸۹۹۲۷۸

قطعات استفاده شده در دستگاه لیبل چسبان :

طراحی بدنه لیبل زن دستی DCN 2050 توسط مهندسین مجرب گروه صنعتی داناکدنگار انجام شده است و از بدنه آهنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک که باعث دوام بالای بدنه دستگاه لیبل زن می شود تولید گردیده است.این دستگاه دارای موتور گیربکس قوی می باشد و از شفت های مقاوم و قطعات مستحکم ساخته شده است.اپراتوری راحت و ساده دارا می باشد.
جنس محصول استفاده شده در این ویدیو :
در این ویدیو لیبل چسبان دستی روی قوطی حوشبوکننده دهان که از جنس پت هست ، لیبل را می چسباند. این نوع محصول در صنایع مختلفی مانند غذایی ، دارویی ،آرایشی و بهداشتی… مورد استفاده قرار میگیرد .
شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتی برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید. ۰۲۱-۸۸۶۱۳۲۶۰ ۰۹۱۲۴۷۰۹۱۴۹ ۰۹۱۲۹۵۸۵۸۲۳ ۰۹۱۲۶۸۹۹۲۷۸

نمونه محصولات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *