تفاوت جت پرینتر دستی و جت پرینتر صنعتی اتوماتیک

تفاوت جت پرینتر دستی و اتوماتیک

در این متن سعی شده تا تفاوت جت پرینترهای دستی و جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک را به زبانی ساده و قابل درک بیان کنیم، پس متن زیر را با دقت مطالعه نمایید.

در این متن ابتدا به صورت جداگانه جت پرینتر را معرفی می کنیم و سپس انواع جت پرینتر(جت پرینتر دستی و جت پرینتر صنعتی اتوماتیک) را خدمت شما دوستان گرامی معرفی می کنیم.

دقت داشته باشید ما در این متن در مورد انواع جت پرینتر صحبت می کنیم و در مورد تکنولوژی های موجود در جت پرینتر ها صحبتی انجام نمی شود.

جت پرینتر چیست؟

جت پرینتر دستگاهی برای درج اطلاعات متغیر بر روی محصولات می باشد. این دستگاه پرینتر صنعتی می باشد و در کارخانجات و تولیدی ها مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از درج اطلاعات متغیر، اطلاعاتی است که نمی توان روی بسته بندی یا لیبل محصول از قبل چاپ کرد مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، سری ساخت و غیره.

دستگاه جت پرینتر به صورت جوهر افشان بوده و با پرتاب قطرات جوهر بر روی سطح محصول متن دلخواه شما را چاپ می نماید.

در نظر داشته باشین که جت پرینتر یک دستگاه کاملا صنعتی می باشد و برای چاپ عکس رنگی یا چاپ اصلی نوشته ها ی روی محصول استفاده نمی شود و فقط برای کاربرد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع جت پرینتر:

به طور کلی دستگاه جت پرینتر به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  1. جت پرینتر دستی
  2. جت پرینتر صنعتی اتوماتیک

جت پرینتر دستی چیست؟

جت پرینتر دستی یا پرتابل نوعی از جت پرینترها میباشد که کاربر دستگاه جت پرینتر دستی را می تواند در دست خود بگیرد و بر روی هر محصولی که مد نظر است حرکت دهد و چاپ بزند. جت پرینترهای دستی به دلیل وزن سبک قابل حمل می باشند و مناسب برای تیراژهای پایین بوده.

 

 

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک چیست؟

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک نیز نوعی از جت پرینترها میباشد که باید بر روی خطوط تولید یا بر روی تسمه نقاله نصب شوند.جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک مناسب برای تیراژهای بالا میباشد.دستگاه های جت پرینتر صنعتی میتوانند بر روی ماشین الات صنعتی خطوط تولید نصب شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *