لیبل چسبان دستی روی ظرف پلاستیکی

لیبل چسبان دستی روی ظرف پلاستیکی
در این ویدیو نحوه کار لیبل زن یا لیبل چسبان دستی روی ظرف پلاستیکی را مشاهده می کنید.لیبل چسبان دستی یکی از انواع ماشین آلات صنایع چاپ و بسته بندی است . که برای خط های تولید با تیراژ پایین و یا تیراژ متوسط مناسب است . کاربری ساده و راحت از مزایای اصلی های این دستگاه است .

نحوه کار لیبل چسبان دستی

این دستگاه لیبل چسبان دستی مخصوص ظروف گرد با سطح مقطع دایره ای شکل است.کاربر قوطی پت عسل را روی غلتک هرزگرد قرار می دهد . با کمک شفت هرزگرد می توانیم دستگاه را مناسب با اندازه ظرف تنظیم کنیم تا به بهترین شکل لیبل را روی محصول خود بچسبانیم . همانطور که مشاهده می کنید کاربر با فشار دادن یک دکمه دستور خود را به لیبل چسبان می دهد و بعد لیبل روی محصول می چسبد .در این دستگاه امکان ارسال دستور با پدال هم وجود دارد.

ویژگی های لیبل چسبان دستی

این دستگاه دارای قطعات تخصصی و یک موتور ۴۰ وات که برای کشش رول لیبل کاملا مناسب است .امکان نصب جت پرینتر روی لیبل چسبان وجود دارد. یعنی در زمان چسبیدن لیبل روی ظرف جت پرینتر می تواند اطلاعات را روی لیبل چاپ کند.این لیبل زن برای محصولاتی که تیراژ بالای ندارند مناسب است .دستگاه لیبل چسبان می تواند تا ۵۰۰۰ عدد لیبل را در یک شیفت کاری ۸ ساعته بچسباند.البته اندازه ظرف و لیبل و سرعت دست کاربر در این مورد تاثیرگذار خواهد بود .
شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتیبرای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰ ۰۹۱۲۴۷۰۹۱۴۹ ۰۹۱۲۹۵۸۵۸۲۳ ۰۹۱۲۶۸۹۹۲۷۸

نوع دستگاه لیبل چسبان دستی

نوع دستگاه لیبل چسبان استفاده شده در این ویدیو لیبل چسبان دستی مدل DCN 2050+ می باشد . جهت مشاهده مشخصات دقیق این مدل لیبل چسبان می توانید وارد صفحه این محصول شوید .

جنس محصول بسته بندی

در این ویدیو جنس محصولی که روی آن لیبل زده میشود قوطی پلاستیکی از نوع PET هست . که جهت مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد در این ویدیو این ظرف از نوعی حلوا عسلی پر شده . این نوع بسته بندی در صنایع مختلفی مانند غذایی،آرایشی،بهداشتی و… مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه داری ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد .
شرکت دانا کد نگارتولید کننده و ارائه دهنده انواع جت پرینتر ها و دستگاه های لیبل چسبان صنعتی برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۶۱۳۲۶۰ ۰۹۱۲۴۷۰۹۱۴۹ ۰۹۱۲۹۵۸۵۸۲۳ ۰۹۱۲۶۸۹۹۲۷۸

نمونه محصولات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *